Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
De vervuilde Moderna-coronavaccins die in Japan zijn opgedoken, bevatten deeltjes van roestvrij staal en zijn naar verwachting niet gevaarlijk. Dat staal zou afkomstig zijn van de productieapparatuur, zo meldt het Japanse ministerie van Volksgezondheid op basis van een onderzoek door farmaceut Moderna en distributeur Takeda Pharmaceutical Co.

Gewoon een microchip ;)
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel. Beangstigend wel.
Jep. In China is dit al doodnormaal (ook al voor corona).
En er werd door de wappies vorig jaar al voor gewaarschuwd, maar ja, dat waren wappies, dus daar luisteren we niet naar. Ze krijgen toch op een aantal punten angstig gelijk... Ze brengen het totaal verkeerd, dat wel (want die Jodensterren sloegen helemaal nergens op), maar bv de 'uitsluiting indien niet gevaccineerd' wordt langzaamaan toch normaal (van de week al een bedrijf (Leaseplan), wie volgt?


Maar blijkbaar vindt een (te) groot deel van de NL bevolking ineens hun privacy minder belangrijk door corona...
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja super, vooral met de mannen was het weer ouderwets maar goed, dat is met hagel en sneeuw nog leuk.
Tochtje zaterdag ging bewolkt van start en was prima te doen tot een uur of 2, op een enkel buitje na fietste het lekker maar na een lunch in Mechelen brak het open en ging de lol er wel vanaf. Op een gegeven moment zeiknat en na de Vaalserberg hebben we een lusje geskipt en zijn rechtstreeks naar Bocholtz terug gereden, precies 100K en 1600 hoogtemeters dus ik vond het wel prima.
Had zondag ook nog willen fietsen maar toen was het de hele dag ruk. Nog wel een wandeling gemaakt ver de Duitse grens naar Vetschau maar toen was ik al snel zeiknat dus daar ging de lol snel vanaf, toe zijn we maar om 3 uur begonnen met de BBQ, was ook prima.
 
Bovenaan