Opvallend, aangezien ze in België dus wel een manier gevonden denken te hebben.Alle meerdaagse festivals tot 1 september worden afgelast
Alle landen in EU gaan naar geel of groen
Ook opvallend dat in het VK de besmettingen dalen, terwijl daar juist alles is open gegaan. Goed, dat is pas 7 dagen terug, dus het echte effect zien we misschien nog niet helemaal, maar als de daling doorzet is dat toch wel opvallend.Opvallend, aangezien ze in België dus wel een manier gevonden denken te hebben.
Inderdaad. Maar goed, ik snap al anderhalf jaar helemaal niets van dat hele virus. Elke keer als ik denk dat het helemaal verkeerd gaat, valt het mee. En elke keer als ik denk dat het de goede kant op gaat, stijgen de besmettingen weer gigantisch.Ook opvallend dat in het VK de besmettingen dalen, terwijl daar juist alles is open gegaan. Goed, dat is pas 7 dagen terug, dus het echte effect zien we misschien nog niet helemaal, maar als de daling doorzet is dat toch wel opvallend.
Hoe gaan ze controleren dat je uit Frankrijk komt? Stel nu dat voor België geen negatieve test nodig is en voor Frankrijk wel. Dan kun je bij controle toch gewoon zeggen dat je alleen in België geweest bent.Ik vind het erg vaag, mevrouw de Kip en ik zijn volledig gevaccineerd. Dochter Kip heeft er eentje en krijgt eind augustus pas de 2e.
Dus als we de 21e terug komen uit Frankrijk dan moet dochter Kip dus bij binnenkomst voor we Nederland binnen komen een negatieve test over leggen? Gaan ze dat bij de grens controleren?
Daar zijn dus al die tests en vaccinaties voor. Om mensen overal ter wereld te kunnen traceren. Dus alleen mensen die de afgelopen anderhalf jaar nog nooit getest en/of gevaccineerd zijn, kunnen er doorheen glippen. Zal vast wel een manier worden bedacht om hen ook onder het regime te krijgen.Hoe gaan ze controleren dat je uit Frankrijk komt? Stel nu dat voor België geen negatieve test nodig is en voor Frankrijk wel. Dan kun je bij controle toch gewoon zeggen dat je alleen in België geweest bent.
Je kunt ook 2 weken op vakantie zijn geweest ergens in België. Lijkt me toch sterk dat ze bij controle je hele auto gaan doorzoeken op bewijzen waar je precies geweest bent.Als mijn auto vol met koffers en troep ligt van vakantie wordt het lastig om iemand te overtuigen dat we een dagje België hebben gedaan.
Maar ik vind het prima, zo'n test moet je dus betalen in Frankrijk want die zijn volgens mij niet meer gratis dus en ik begreep dat je een boete van 95 Euro kunt krijgen als je tegen de lamp loopt dus ik waag het er wel gewoon op.
Ik dacht dat dit allemaal geldt voor landen waar je vandaan komt en er geen verschil zit tussen België en Frankrijk.Je kunt ook 2 weken op vakantie zijn geweest ergens in België. Lijkt me toch sterk dat ze bij controle je hele auto gaan doorzoeken op bewijzen waar je precies geweest bent.
En als je zonder negatieve test gepakt wordt, dan zul je door alleen een boete te betalen toch niet gewoon door kunnen rijden lijkt me. Want dan heeft het weinig zin, omdat niemand dan een dure test laat doen als de boete nauwelijks meer kost.
Hier maar ff
Reconstructie | Olympische bubbel was al lek voordat ‘coronavlucht’ KL861 opsteeg
Van de zeven bekende Nederlandse coronagevallen in Tokio zaten er zes op hetzelfde vliegtuig van KLM. Net als twee verslaggevers van deze site. Een reconstructie van de olympische coronavlucht, waar iedereen door elkaar zat, en de crew ongetest aan boord mocht stappen.www.gelderlander.nl
Ik dacht dat dit allemaal geldt voor landen waar je vandaan komt en er geen verschil zit tussen België en Frankrijk.
Deze snap ik niet, bedoel je te zeggen dat je niet door mag rijden?
En die Van de Hoogenband van te voren reppen over professionaliteit van de ploeg en staf. Zien we ook bij die lekkere communitieblundertjes her en der.Hier maar ff
Reconstructie | Olympische bubbel was al lek voordat ‘coronavlucht’ KL861 opsteeg
Van de zeven bekende Nederlandse coronagevallen in Tokio zaten er zes op hetzelfde vliegtuig van KLM. Net als twee verslaggevers van deze site. Een reconstructie van de olympische coronavlucht, waar iedereen door elkaar zat, en de crew ongetest aan boord mocht stappen.www.gelderlander.nl
Botte pech dus.Hier maar ff