Niet zo ongeduldig, de chip moet eerst indalen.Prik 2, maar m'n Iron Man pak doet het nog niet. Wat nu?
Zonder storing bij de GGD moet dat inderdaad lukken.En die sensoren moeten nog contact maken met je hersenschors, waarschijnlijk kun je morgenochtend je pak opstarten.
Duurt 2 weken voordat je veilig kunt vliegen.Prik 2, maar m'n Iron Man pak doet het nog niet. Wat nu?
Mijn tweede kwam 1 dag te laat voor De Graafschap v Roda...Tweede prik Pzfizer er ook in, precies op tijd klaar voor Cambuur - Groningen!
Mijn tweede kwam 1 dag te laat voor De Graafschap v Roda...![]()
Eventueel.Even testen en klaar toch?
Ja, dat gaat hier ook echt weer gebeuren. Zelfs met >90% vaccinatie (zo groot is de vaccinatiebereidheid in NL, waardoor we koploper in Europa daarmee zijn) zal er wel weer een reden gevonden worden voor de lockdown. De epsilonvariant ofzo...Duitsland speelt al in op een lockdown in de herfst en winter, dus kunnen we ons alvast voorbereiden.
Kan me niet voorstellen dat iedereen dat weer zo makkelijk gaat accepteren. Ik doe dan in ieder geval niet meer mee.Ja, dat gaat hier ook echt weer gebeuren. Zelfs met >90% vaccinatie (zo groot is de vaccinatiebereidheid in NL, waardoor we koploper in Europa daarmee zijn) zal er wel weer een reden gevonden worden voor de lockdown. De epsilonvariant ofzo...1 voordeel van corona, het is goed voor de kennis van het Griekse alfabet.
Ik hoop vooral qua 3e prik dat men niet blindelings iedereen gaat vaccineren, maar kijken naar risicogroepen, net zoals men dat doet met de griepprik. Misschien gaat de coronavaccinatie voor hen de griepprik wel vervangen, geen idee of dat elkaar overlapt.Tsja, ze zullen blijven kijken naar de ziekenhuisopnames.
Maar ik mag toch hopen dat als we op 90% vaccinatiegraad zitten dat dat op een gegeven moment wel laag blijft.
Ik ga er wel vanuit dat 60 plus straks een 3e prik krijgt.
Ik dacht wel gelezen te hebben dat die 3e prik net weer wat meer geeft maar dan mn bij de ouderen/kwetsbaren.Er is toch nog nergens aangetoond dat die derde prik nut heeft?