Wtf! Waarom zoveel geld investeren in de sporters en dan geen sportersvliegtuig regelen.
De Britten deden het op dezelfde manier en daar ging alles goed.
Wtf! Waarom zoveel geld investeren in de sporters en dan geen sportersvliegtuig regelen.
Eigenlijk onbegrijpelijk met hun budget. Feit dat ze trots zijn op geen besmettingen is dus niet op beleid, maar op geluk...De Britten deden het op dezelfde manier en daar ging alles goed.
Zijn de protocollen gelijk dan?De Britten deden het op dezelfde manier en daar ging alles goed.
Of je houdt je gewoon aan de regels.De boete als je Nederland weer binnen wil komen zonder test of vaccinatie is maar 95 euro. Ik denk dat een heleboel mensen dit risico wel gaan nemen als ze over land reizen. Nederland heeft heel veel grensovergangen met België en Duitsland die never nooit allemaal te controleren zijn. Onmogelijk.
Die om de 4 dagen veranderen. Ze snappen er zelf niks meer van joh.Of je houdt je gewoon aan de regels.
Als je de regels niet meer kan volgen, kun je ook besluiten niet naar het buitenland te gaan.Die om de 4 dagen veranderen. Ze snappen er zelf niks meer van joh.
Thuis blijven vind ik nog te vrijblijvend voor vakantiegangers. Gewoon een tentje in de kelder neerzetten en daar veertiendagen verblijven lijkt me beter.Daarom, lekker thuis blijven allemaal en je aan de regels houden!
Helemaal mee eens. Wat mij betreft geldt dat ook voor de binnenlandse grenzen.Iedereen die de grens overgaat ter plekke executeren
Iedereen die de grens overgaat ter plekke executeren
Ik was altijd al de mildste van ons tweeënHelemaal mee eens. Wat mij betreft geldt dat ook voor de binnenlandse grenzen.
Voor altijd.
Eens, maar denk niet dat ze die gok gaan nemen…Logisch als voldoende mensen het hebben gehad en/of zijn gevaccineerd. Het eerste heb je niet heel goed in beeld natuurlijk. Het is helaas lastig in te schatten wanneer we hier zover zijn. Maar je zal 1 september de gok wel moeten nemen.
Je zal toch ooit eens die gok moeten gaan nemen. Je kunt niet uit voorzichtigheid bepaalde ondernemingen eindeloos dicht houden.Eens, maar denk niet dat ze die gok gaan nemen…