Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Nou daar gaan de volle stadions ook weer, of wordt dat een uitzondering?

Half augustus start de competitie, dus dan kom je weer in het test circus. Ik hoor het wel of ik met twee vaccins wel of niet zo naar binnen mag. Anders sla ik over. Ik hoef niet zo nodig wat leuks te gaan doen als ik daarvoor eerst naar de teststraat moet. Zijn genoeg leuke dingen die je kunt doen zonder een stokje in je neus.
 

JMD

Well-known member
Buiten 1000 en binnen 500... Echt.... Beperk dan als eerste het binnenpubliek flink...

Verder kan Grapperhaus ook niet rekenen:
"Er was gisteren een toename van het aantal gevallen met 200 procent. Dan moeten we echt wel zeggen: nu even heel goed pas op de plaats."
Volgens mij 'maar' 50%... Nog steeds idioot veel, maar echt geen 200%, dat zou een verdrievoudiging betekenen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Belachelijk, 00:00 weer de cafes dicht. Kunnen we weer om 6 uur gaan darten ipv 8 uur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook weer een beslissing die niet direct een effect heeft, maar wel irritant is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook weer een beslissing die niet direct een effect heeft, maar wel irritant is.
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn ervaring is dat het hoe later het werd hoe moeilijker het werd om te handhaven bij de café's en clubs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kan iemand even simpel uitleggen waarom ik nu twee vaccinaties heb genomen, als toch alles weer dicht gaat?
 

Joost

Well-known member
Als ze nu een simpelweg het aantal mensen per m2 beperken en een zitplaatsen eisen in cafe of restaurant zouden de regels helder zijn.
 

erka

Well-known member
Horeca gaat inderdaad dicht vanaf 12u

Evenementen maximum personen (500 binnen en 1000 buiten) gaat niet door. In plaats daarvan wordt bij Evenementen nog steeds met TvT gewerkt en mag er alleen worden gezeten. Betekent voorstellingen, cultuur, sport met zitplaatsen kan door, met 2/3 van capaciteit met TvT en 1/3 zonder TvT. En altijd 1,5 meter. Maar dance etc festivals kunnen dus niet meer.

Als ik het dus goed begrijp zou bij start Eredivisie een club dus kunnen kiezen om 2/3 van de kaartjes te verkopen met TvT of 1/3 zonder TvT.
 
Bovenaan