Dat gevegt na De snor en co een tweede topic overneemt hier? PfffJe kan je boosheid ook op nationale TV kwijt!
Emigratieplannen? Alle ins en outs van Ik Vertrek - Ik Vertrek
Hoeveel uur wordt er opgenomen, waar slaapt de crew, hoe wordt een aflevering gemaakt en misschien nog wel het belangrijkste; hoe meld je je aan? De antwoorden op deze vragen en meer over Ik Vertrek, lees je hier.www.avrotros.nl
Je kan je boosheid ook op nationale TV kwijt!
Emigratieplannen? Alle ins en outs van Ik Vertrek - Ik Vertrek
Hoeveel uur wordt er opgenomen, waar slaapt de crew, hoe wordt een aflevering gemaakt en misschien nog wel het belangrijkste; hoe meld je je aan? De antwoorden op deze vragen en meer over Ik Vertrek, lees je hier.www.avrotros.nl
Doe maar een beetje rustig, anders neem ik je account even over.Dat gevegt na De snor en co een tweede topic overneemt hier? Pfff
En terecht! Het gras bij de buren is immers altijd groener.Ik kijk alleen als ze 'm uitzenden bij de Belg of bbc.
Er zijn van de 20.000 bezoekers 12 mensen positief getest meldt De Limburger. Maar de GGD geeft aan dat geen van de besmettingen rechtstreeks aan het festival te linken zijn. Dat zijn wel de voorlopige cijfers, volgende week volgen definitieve cijfers.Dat is helemaal goed gekomen
Buitenlucht is ook wel iets anders dan met elkaar opgehokt zitten in een discotheekEr zijn van de 20.000 bezoekers 12 mensen positief getest meldt De Limburger. Maar de GGD geeft aan dat geen van de besmettingen rechtstreeks aan het festival te linken zijn. Dat zijn wel de voorlopige cijfers, volgende week volgen definitieve cijfers.
Lijkt me duidelijk dat een festival met TvT, ook meerdaags, volkomen veilig is.
Zeker, daarom ben ik ook verbaasd dat er berichten kwamen over het stoppen van (meerdaagse) festivals vanwege de oplopende besmettingen.Buitenlucht is ook wel iets anders dan met elkaar opgehokt zitten in een discotheek
Probeer dat de mensen in Den Haag maar eens aan hun verstand te brengen.Buitenlucht is ook wel iets anders dan met elkaar opgehokt zitten in een discotheek
Een discotheek is inderdaad een ideale plek om een virus te verspreiden.Probeer dat de mensen in Den Haag maar eens aan hun verstand te brengen.
ID kaart bij het scannen van de QR code. Wat een moeiteEen discotheek is inderdaad een ideale plek om een virus te verspreiden.
Zou iedereen netjes zich laten testen of volledig gevaccineerd zijn dan zou het veilig moeten zijn.
Maar blijkbaar waren ze vergeten dat je gewoon een qr code van iemand anders kan gebruiken. Veel te ingewikkeld om te checken of je met de ware persoon te maken hebt.
Zo veilig is die discotheek niet, zelfs met toegangstesten.Een discotheek is inderdaad een ideale plek om een virus te verspreiden.
Zou iedereen netjes zich laten testen of volledig gevaccineerd zijn dan zou het veilig moeten zijn.
Maar blijkbaar waren ze vergeten dat je gewoon een qr code van iemand anders kan gebruiken. Veel te ingewikkeld om te checken of je met de ware persoon te maken hebt.
Dan moet je het zelfs doen.Op een bepaald moment moet je het natuurlijk wel losser gaan laten. Als de vaccinatiegraad in combinatie met de resistentie op basis van besmettingen half augustus hoog is, dan kan je wel risico’s nemen.
Volgens de geleerden zou je binnen 48 uur na een negatieve test niet besmettelijk zijn. In praktijk glipt er enkeling door maar dat je vervolgens 200 besmettingen in een discotheek in Enschede hebt zou niet moeten kunnen.Zo veilig is die discotheek niet, zelfs met toegangstesten.
Stel dat je op dinsdag besmet bent, dan kun je nog prima op vrijdagochtend negatief testen maar op zaterdagavond wel besmettelijk zijn. En als je dan een discotheek volstopt met niet gevaccineerden....