JMD
Well-known member
Jep. Maar wel met de aantekening dat de eredivisie pas over 5 weken begint.Als ik het dus goed begrijp zou bij start Eredivisie een club dus kunnen kiezen om 2/3 van de kaartjes te verkopen met TvT of 1/3 zonder TvT.
Jep. Maar wel met de aantekening dat de eredivisie pas over 5 weken begint.Als ik het dus goed begrijp zou bij start Eredivisie een club dus kunnen kiezen om 2/3 van de kaartjes te verkopen met TvT of 1/3 zonder TvT.
Ja, oke, maar stel dat. Zo bedoelde ik het ook.Jep. Maar wel met de aantekening dat de eredivisie pas over 5 weken begint.
Dus bij voetbalduels 1,5m & TvT?Horeca gaat inderdaad dicht vanaf 12u
Evenementen maximum personen (500 binnen en 1000 buiten) gaat niet door. In plaats daarvan wordt bij Evenementen nog steeds met TvT gewerkt en mag er alleen worden gezeten. Betekent voorstellingen, cultuur, sport met zitplaatsen kan door, met 2/3 van capaciteit met TvT en 1/3 zonder TvT. En altijd 1,5 meter. Maar dance etc festivals kunnen dus niet meer.
Als ik het dus goed begrijp zou bij start Eredivisie een club dus kunnen kiezen om 2/3 van de kaartjes te verkopen met TvT of 1/3 zonder TvT.
Jep. Maar wel met de aantekening dat de eredivisie pas over 5 weken begint.
2/3 capaciteit en TvT.Dus bij voetbalduels 1,5m & TvT?
De epsilon-variant is al bekend... Las ook iets als de lambdavariant, maar dat lijkt me sterk, want die letter zit pas verder in het Griekse alfabet. Dat is wel het voordeel, we leren allemaal het Griekse alfabet zo...TvT doe ik iig niet aan mee. Dan laat ik mijn seizoenkaart wel weer lekker verstoffen. Al hoewel ik half augustus waarschijnlijk met mijn vaccinaties wel weer naarbinnen mag komen. Tot men weer wat nieuws heeft verzonnen natuurlijk. Het is natuurlijk wachten op de Algerijnse of Sibirische variant.
Volgende stap is borden gooien en daarna laten we een gigantisch begrotingstekort ontstaan want we zijn een bananenland.😉Dat is wel het voordeel, we leren allemaal het Griekse alfabet zo...
Dat hebben we al. 34 miljard euro.Volgende stap is borden gooien en daarna laten we een gigantisch begrotingstekort ontstaan want we zijn een bananenland.😉
Om te zorgen dat de kans dat je in het ziekenhuis beland tot bijna 0 is gereduceerd.Kan iemand even simpel uitleggen waarom ik nu twee vaccinaties heb genomen, als toch alles weer dicht gaat?
2/3 van de capaciteit is toch niet mogelijk met ook 1,5 meter afstand?Horeca gaat inderdaad dicht vanaf 12u
Evenementen maximum personen (500 binnen en 1000 buiten) gaat niet door. In plaats daarvan wordt bij Evenementen nog steeds met TvT gewerkt en mag er alleen worden gezeten. Betekent voorstellingen, cultuur, sport met zitplaatsen kan door, met 2/3 van capaciteit met TvT en 1/3 zonder TvT. En altijd 1,5 meter. Maar dance etc festivals kunnen dus niet meer.
Als ik het dus goed begrijp zou bij start Eredivisie een club dus kunnen kiezen om 2/3 van de kaartjes te verkopen met TvT of 1/3 zonder TvT.
2/3 van de capaciteit is toch niet mogelijk met ook 1,5 meter afstand?
De 1e speelronde van de Eerste Divisie, de Supercup en de thuiswedstrijden van PSV, Vitesse en Feyenoord in de 2e en 3e voorronde van de Europacups vallen wel in die periode.Dat lijkt mij ook niet. Anyway ze kappen het toch af per 13 augustus. Dan zit je alleen nog met die oefenpotjes.
Om te zorgen dat de kans dat je in het ziekenhuis beland tot bijna 0 is gereduceerd.
Als je echt had geloofd dat je met een vaccinatie overal weer zomaar naartoe mocht, dan is dat een beetje naïef.
Eerste prik vanmorgen gehad. Heb ik nu 5G? Of pas na de tweede?
Nee, dan is een nieuw weegmoment...Dat lijkt mij ook niet. Anyway ze kappen het toch af per 13 augustus.