Coronavirus 2

JMD

Well-known member

Goh, verrassend...
Dus je tuigt een commissie op om met aanbevelingen te komen, daar stop je miljoenen in, en vervolgens doe je helemaal niks met de bevindingen...

Ik mag toch hopen dat er ooit een parlementaire enquete komt waarbij zeer kritisch gekeken wordt naar de bewindslieden ten tijde van de coronacrisis...
 

erka

Well-known member
Die komt er, is al mijn of meer afgesproken. Maar dan is dit hele schorem al vertrokken want daarvoor komen er nog parlementaire enquetes over gaswinning en over de toeslagenaffaire (was een 'onderzoek', net iets lichter).
 

erka

Well-known member
Ah, en andere landen krijgen ook de schuld, want die tellen op besmettingen en dat is niet eerlijk.
Wat een treurnis.
 

De Wolf

Well-known member
Hugo geeft tenminste nog een reden dat ook jongeren kwetsbaar zijn. Een kwart heeft drie maanden later nog klachten.

Rutte die lult maar wat.
 

Abubakari

Well-known member
Mits gevaccineerd kun je dus gewoon naar het voetbal:

3 manieren voor coronatoegangsbewijs​

U kunt op 1 van deze 3 manieren een coronatoegangsbewijs krijgen:

  • Vaccinatiebewijs:
    Volledige coronavaccinatie. Met een Europees goedgekeurd vaccin. Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat u volledig bent gevaccineerd.
  • Herstelbewijs
    Bewijs dat u minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Testbewijs
    Een negatieve testuitslag van minder dan 40 uur voor het evenement. (Per 13 juli 2021: een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor het evenementl)
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member

Goh, verrassend...
Dus je tuigt een commissie op om met aanbevelingen te komen, daar stop je miljoenen in, en vervolgens doe je helemaal niks met de bevindingen...

Ik mag toch hopen dat er ooit een parlementaire enquete komt waarbij zeer kritisch gekeken wordt naar de bewindslieden ten tijde van de coronacrisis...
Dat Fieldlab was ook een stom geneuzel omdat er niet getest werd achteraf .
 
Bovenaan