Miramar
Well-known member
Aha, 13 augustus weet ik meer dus. Bedankt.De tweede is om hem te activeren.
Aha, 13 augustus weet ik meer dus. Bedankt.De tweede is om hem te activeren.
Mooi zo. Ben ik vanaf volgende week vrijdag overal traceerbaar.De tweede is om hem te activeren.
De R ligt trouwens op 1,37. Waarvan acte.
Dat is volledig afhankelijk op basis waarvan je de R berekent.
Vergeten.... zoals allesIk mis een sorry van Rutte.
Zoals het een echte gereformeerde dominee betaamt. De mens is zondig.Ah de Jonge geeft nu de mensen de schuld. 🤦🏻♂️
Ah de Jonge geeft nu de mensen de schuld. 🤦🏻♂️
75% dus niet.Hugo geeft tenminste nog een reden dat ook jongeren kwetsbaar zijn. Een kwart heeft drie maanden later nog klachten.
Dat Fieldlab was ook een stom geneuzel omdat er niet getest werd achteraf .Fieldlab-onderzoeker: regels rond openen nachtclubs ondermaats
De adviezen om veilig binnen feest te kunnen vieren zijn voor een deel in de wind geslagen.nos.nl
Goh, verrassend...
Dus je tuigt een commissie op om met aanbevelingen te komen, daar stop je miljoenen in, en vervolgens doe je helemaal niks met de bevindingen...
Ik mag toch hopen dat er ooit een parlementaire enquete komt waarbij zeer kritisch gekeken wordt naar de bewindslieden ten tijde van de coronacrisis...
Bij Fieldlab werd er wel achteraf getest.Dat Fieldlab was ook een stom geneuzel omdat er niet getest werd achteraf .
Volgens mij niet hoor was geen verplichting.Bij Fieldlab werd er wel achteraf getest.