Dan zullen al die andere hoogleraren wel ongelijk hebben.![]()
Grondlegger Twentse hartkliniek Jan Grandjean stopt bij MST: ‘Laat je niet leiden door angst voor mislukking’
ENSCHEDE - Hij is kritisch en bevlogen als altijd. Met branie én nieuwe operatietechnieken maakte Jan Grandjean het Thorax Centrum Twente ‘groot’. Maar de hartkliniek in Enschede raakt haar pionier kwijt. Gesprek met de hartchirurg die internationaal naam maakte met zijn operaties op een...www.tubantia.nl
Weer zo'n wappie... Alleen in dit geval wel een hoogleraar.
Johnson publiceerde een rapportje over de opmars in een paar regio's op zaterdagavond tijdens het songfestival, weigert een rapport over de verspreiding op scholen te openbaren en legt een aantal regio's beperkingen op zonder dat die regio's te vertellen. Gaat lekker!Oostenrijk gooit na Duitsland nu ook de boel dicht voor Britse vliegtuigen. Schijnt dat in VK de besmettingen weer rap oplopen maar dat Johnson dat onder de pet wil houden.
Dat zou me vwb Johnson niks verbazen, alleen kan hij de WHO niet voor de gek houden, en die melden nou niet echt een flinke stijging, als die er al is.Oostenrijk gooit na Duitsland nu ook de boel dicht voor Britse vliegtuigen. Schijnt dat in VK de besmettingen weer rap oplopen maar dat Johnson dat onder de pet wil houden.
Eh, nee... Baudet is dat volgens mij niet. En als hij dat wel is, dan in de richting waarop hij is afgestudeerd, geschiedenis dus.Baudet is ook hoogleraar dus als je dat als referentie legt....
Alleen heel in het begin. Hij was de eerste die opriep tot een lockdown (of was dat Wilders?) Daarna is het niet echt veel meer geweest.Baudet had in het begin van de crisis ook uitstekende ideeen.
Precies. En het dan gek vinden dat mensen op Baudet gaan stemmen... Als je iedereen met kritiek wegzet als wappie moet je ook niet gek opkijken dat ze de extremen gaan opzoeken.En de waarheid zal niet alleen bij het rivm en het omt liggen, maar als je de rest dan gelijk weg zet als wappie , worden de tegenstellingen steeds groter.
Wilders riep in het begin op tot een korte volledige lockdown. Lijkt me sterk dat Baudet dat ook deed, want die heeft volgens mij nog nooit erkend dat het Corona-virus ernstig is.Alleen heel in het begin. Hij was de eerste die opriep tot een lockdown (of was dat Wilders?) Daarna is het niet echt veel meer geweest.
Dat zou me vwb Johnson niks verbazen, alleen kan hij de WHO niet voor de gek houden, en die melden nou niet echt een flinke stijging, als die er al is.
COVID-19 cases | WHO COVID-19 dashboard
The latest data for coronavirus (COVID-19) cases from the WHO COVID-19 dashboard.covid19.who.int
Over wie heb je het?Precies. En het dan gek vinden dat mensen op Baudet gaan stemmen... Als je iedereen met kritiek wegzet als wappie moet je ook niet gek opkijken dat ze de extremen gaan opzoeken.