zwammy
Well-known member
Je wordt geil van deze site?
Ik word nog wel geil van groeiend gras.
Je wordt geil van deze site?
Nieuwe varianten... De griepprik is elk jaar ook ietsje anders...Hoe kunnen de aantallen zo stijgen dat er weer beperkingen komen als tegen die tijd bijna iedereen gevaccineerd is?
Voorlopig lijken alle vaccins bescherming te bieden tegen de nu bekende varianten.Nieuwe varianten... De griepprik is elk jaar ook ietsje anders...
Maar die Indiase variant houdt in Engeland aardig huis op scholen, dat zijn wel verontrustende berichten.
De vaccins schijnen echter ook tegen de Indiase variant goed te werken werd vandaag op het nieuws gemeld.Maar die Indiase variant houdt in Engeland aardig huis op scholen, dat zijn wel verontrustende berichten.
Ik betwijfel of dat echt een stijging gaat geven. Het aantal mensen dat in Nederland rondloop dat op dit moment besmettelijk is, is echt heel laag. Zelfs volgens de RIVM inschatting is slechts 7 op de 1000 mensen besmettelijk op dit moment, waarbij de omstandigheden om het over te dragen op dit moment heel erg gunstig zijn.Ik denk dat het de komende tijd wel verder gaat dalen. Dat mag ook wel omdat de scholen over een week weer helemaal open gaan. Dan verwacht ik weer een lichte stijging.
Gunstig in de zin dat besmetting juist niet zo makkelijk gebeurt nu neem ik aan?waarbij de omstandigheden om het over te dragen op dit moment heel erg gunstig zijn.
Zo bedoel ik het inderdaad.Gunstig in de zin dat besmetting juist niet zo makkelijk gebeurt nu neem ik aan?
Ik betwijfel of dat echt een stijging gaat geven. Het aantal mensen dat in Nederland rondloop dat op dit moment besmettelijk is, is echt heel laag. Zelfs volgens de RIVM inschatting is slechts 7 op de 1000 mensen besmettelijk op dit moment, waarbij de omstandigheden om het over te dragen op dit moment heel erg gunstig zijn.