Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Eerste Kamer ook akkoord met testwet. Groen Links stemde braaf mee met het kabinet, die zijn zich al aan het voorbereiden op 4 jaar lang aan de leiband van Rutte lopen in Rutte IV... ;)

Vraag me af hoeveel GL-stemmers kabinetsdeelname met de VVD zien zitten. Dit gaat GL een hoop stemmen kosten.

zwammy

Well-known member
Iedere boerenlul kan dus met DNA en het bsn nummer van iemand een testlab beginnen, dat kan alleen mast goed gaan gelukkig.

Bernardo

Well-known member
Eerste Kamer ook akkoord met testwet. Groen Links stemde braaf mee met het kabinet, die zijn zich al aan het voorbereiden op 4 jaar lang aan de leiband van Rutte lopen in Rutte IV... ;)

Vraag me af hoeveel GL-stemmers kabinetsdeelname met de VVD zien zitten. Dit gaat GL een hoop stemmen kosten.
Zoveel stemmen hadden ze al niet meer, na 4 jaar oppositie.

Joost

Well-known member
Normaal is de dag na het weekend een inhaaldagje qua opnames; nu zijn het er 93 op de verpleegafdeling en 15 op de IC. Het aantal ontslagen viel nog een beetje tegen dus er liggen nog steeds 1618 mensen in het ziekenhuis (1059 & 559). Dat betekend wel dat we ook richting de eerdere IC bodem gaan.

JMD

Well-known member
Er worden geen nieuwe evenementenvergunningen meer uitgegeven in Noord Holland voor deze zomer. De politie kan dat niet meer bemensen.

erka

Well-known member
Op zich niet zo verkeerd, ik gun de politie wel rust en of heel veel evenementen nu een goed idee zijn weet ik ook nog zo net niet.

Bovenaan