Eef de Kip
Well-known member
Fake news van de MSM!!11!!!K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Fake news van de MSM!!11!!!K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Volgens Rutte ja. Alsof die de waarheid spreekt.K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Wappie!Volgens Rutte ja. Alsof die de waarheid spreekt.
Zeventien waren het er toch? En allemaal tientallen besmettingen.K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Dat staat er in ieder geval niet. Er staat: "Daarnaast kunnen sportscholen en binnenzwembaden weer open. Maximaal dertig mensen kunnen tegelijk binnen. " (nos.nl)
Letterlijke tekst persconferentie minister-president Rutte en minister De Jonge (11 mei 2021)
Minister-president Rutte en minister De Jonge leggen uit hoe stap 2 van openingsplan voor de samenleving eruit ziet.www.rijksoverheid.nl
Geen groepslessen dus.
Ja, ik las het. Het is echter wel van belang om te weten hoeveel clusters er normaal in Amsterdam zijn gemiddeld. Dan pas kan je zeggen of dit heel veel is of niet. Maar verder, zelfs met die clusters daalt het aantal dus nog...K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Wie weet word je wel ineens supporter van Willem II...18 mei ben ik aan de beurt, ben benieuwd of ik licht ga geven.
Ik hoopte op minder 2400 in totaal en dat is ruimschoots gelukt. 2345 is het aantal.Vanwege vakantie de cijfers niet meer helemaal dagelijks bij kunnen houden. Maar het gaat nu echt heel hard naar beneden, precies zoals eigenlijk voorspeld als de luchtvochtigheid boven een bepaalde grens gaat komen.
Woensdag is meestal de dag dat de bezetting behoorlijk daalt dus ik hoop dat er morgen hele mooie cijfers komen.
Moet ik straks even voor je nakijken.@Joost weet jij dat ?
Word je dan een echte gevegt?18 mei ben ik aan de beurt, ben benieuwd of ik licht ga geven.
+1Vandaag uitnodiging voor prik ontvangen.