Coronavirus 2

Joost

Well-known member
K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Zeventien waren het er toch? En allemaal tientallen besmettingen.

Ik wil het best geloven maar de vorige keer dat hij 1 specifieke brandhaard benoemde bleek die helemaal niet te bestaan.
 

Joost

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member

Geen groepslessen dus.

Buiten mag het wel. Dus met wat creativiteit kunnen ze wat doen.

Als we stap 2 inderdaad zetten, dan kunnen vanaf woensdag 19 mei ook volwassenen vanaf 27 jaar en ouder buiten weer in een groep sporten. De maximale groepsgrootte gaat dan namelijk naar 30. Daarbij blijft gelden: anderhalve meter afstand, geen wedstrijden, geen publiek en de kleedkamers en douches blijven gesloten.
 

JMD

Well-known member
K dag heeft al 14 brandhaarden in Amsterdam opgeleverd.
Ja, ik las het. Het is echter wel van belang om te weten hoeveel clusters er normaal in Amsterdam zijn gemiddeld. Dan pas kan je zeggen of dit heel veel is of niet. Maar verder, zelfs met die clusters daalt het aantal dus nog...
 

Joost

Well-known member
Vanwege vakantie de cijfers niet meer helemaal dagelijks bij kunnen houden. Maar het gaat nu echt heel hard naar beneden, precies zoals eigenlijk voorspeld als de luchtvochtigheid boven een bepaalde grens gaat komen.

Woensdag is meestal de dag dat de bezetting behoorlijk daalt dus ik hoop dat er morgen hele mooie cijfers komen.
Ik hoopte op minder 2400 in totaal en dat is ruimschoots gelukt. 2345 is het aantal.

Straks eens kijken hoe dat in de trends past.
 
Bovenaan