Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Waarom komt er bij jou altijd een ja maar hullie als Baudet wordt afgeblaft en niet als Rutte, Kaag, etc. wordt afgeblaft?

Volgens mij heb ik al in een post of 10 hier aangegeven dat Baudet een dwarsmalloot is.

Maar goed, Baudet is een dwarsmalloot.

Maar dat was uiteraard mijn vraag niet, maar ik wacht nog wel even.
 

JMD

Well-known member
Hugo kan in de toekomst kijken?
Nee. Ik verwijt dit De Jonge ook niet, als het nodig is lijkt me die jaarlijkse vaccinatie een logische keus.
Alleen werden de mensen die vorig jaar aangaven dat dit er aan ging komen voor wappies versleten. (net als bv testsamenleving, vaccinatiebewijs, avondklok enz)

Het gezegde is niet voor niks: gekken en kinderen spreken vaak de waarheid. ;)
 

BlauwVinger

Well-known member
No words.

dWbmcaD.jpg
 

zwammy

Well-known member
Dat was ook fout en afkeuringswaardig, maar staat natuurlijk niet in verhouding tot wat Baudet allemaal doet.

Want?

Hij neemt corona niet serieus maar blijft wel thuis met klachten. Laat dat menneke gewoon lekker doen wat die wil, wat boeit dat nu?
 

De Wolf

Well-known member
Misschien moet je eerst dit eens doorlezen en dan dingen gaan roepen.

 

JMD

Well-known member
Ik vermoed dat de geleerden het zelf ook niet weten.
En er is ook veel onduidelijk, dat snap ik ook wel (niet voor niks zei Rutte vorig jaar we moeten 100% beleid maken op 50% kennis), maar om dan mensen die waarschuwen direct neer te zetten als 'wappies/complottheorie-aanhanger' is wat anders.
 

zwammy

Well-known member
Wat is je punt? Ze kon er niets aan doen dat ze met corona in een auto in gestapt en haar chauffeur heeft blootgesteld aan een blijkbaar dodelijke ziekte?

Maar prima, heb echt wel iets beters te doen dan hier constant de herhaling van zetten uit te spreken.
 

Joost

Well-known member
Wow! we zakken in ziekenhuisbezetting zelfs naar 2231. Daarvan 1498 op de verpleegafdeling.
De opnames hebben we een kleine stabilisatie, dat is nu voor de 4e dag op rij rond de 224.

Procentueel de grootste zakker zijn de IC opnames.
 
Bovenaan