Bernardo
Well-known member
Maar geen publiek bij wedstrijden, wat moet je er dan?Terrassen bij de sportkantines; dat klonk toch wel als muziek in de oren.
Maar geen publiek bij wedstrijden, wat moet je er dan?Terrassen bij de sportkantines; dat klonk toch wel als muziek in de oren.
Voor na het sporten. Maar dan mag je wel het terras afschermen want als ze iets van op het veld zien is dat heel gevaarlijk.Maar geen publiek bij wedstrijden, wat moet je er dan?
En hij wil ook nog dat we zelf gaan betalen voor de test. Zoek het toch uit, mij zie je niet in het stadion dan.
Negatieve test dus nodig om voetbalduels te bezoeken in het nieuwe seizoen... Apart dat hij dat 3 maanden van tevoren al weet...
Cultuur staat nog lager op de ladder.Voor na het sporten. Maar dan mag je wel het terras afschermen want als ze iets van op het veld zien is dat heel gevaarlijk.
Maar dit kabinet haat sport tot in haar diepste vezels.
Deze vraag kan ik natuurlijk beantwoorden.Waar ik ook benieuwd naar ben is een dansschool. Daar mag je straks met 30 mensen binnen. Maar je mag maar met twee iets doen en geen groepsles.
Houdt dat dan in dat je met 15 koppels in die zaal staat en dat je 15 verschillende dansen moet doen?
Even verbeterd... Want het is niet alleen sport, het is cultuur, scholen, bieb (oke, dat is ook cultuur). Maar ook horeca, pretparken enz...Maar dit kabinet haatsporthet volk tot in haar diepste vezels.
Dat staat er in ieder geval niet. Er staat: "Daarnaast kunnen sportscholen en binnenzwembaden weer open. Maximaal dertig mensen kunnen tegelijk binnen. " (nos.nl)Groepslessen mochten nog niet in de sportscholen begreep ik.
Het kader kan dan na een (jeugd)activiteit even lekker een biertje drinken.Maar geen publiek bij wedstrijden, wat moet je er dan?
Poeh dit ja. En dat mis je ook hoor. Net als de scheidsrechter die de spelregels niet kent, het zoeken naar die ene materiaalbeheerder die de sleutels heeft van het kleedlokaal, de vraag "Ik heb een maat die clubsjaaltjes spaart, verkopen jullie die?", de veel te sterke automatenkoffie in kartonnen bekertjes, grensrechters van de tegenstander die de vlag te vroeg de lucht in gooien, dat korte sprintje om de bal niet in de sloot te laten rollen, linksbacks die de bal ineens willen schieten maar vol over de bal heen maaien, lijnen die je pas ziet als je er bij staatHet kader kan dan na een (jeugd)activiteit even lekker een biertje drinken.
De kleine dingen die amateurvoetbal zo mooi maken.
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, eerste pinksterdag weer helemaal los.Ik hoorde ook dat de minigolf weer open mag (Rutte zei Midgetgolf dus Bij1 zal wel een debat hierover aanvragen).
Maar dat hebben we gisteren al gedaan...
De boze materiaalman omdat een jongen vanuit z'n vrijgezellenfeest moet streaken bij een wedstrijd van het eerste elftal in de 4e klasseHet ballenhok wat nog op slot zit en na een uur open is gemaakt en dan nog moeten zoeken naar de pomp om de ballen op te pompen.
Rutte zei het volgens mij specifiek. Eens nazoeken als de letterlijke tekst beschikbaar is.Dat staat er in ieder geval niet. Er staat: "Daarnaast kunnen sportscholen en binnenzwembaden weer open. Maximaal dertig mensen kunnen tegelijk binnen. " (nos.nl)
Dus dat vaccinatiepaspoort is al weer afgeschoten voor evenementen?
Negatieve test dus nodig om voetbalduels te bezoeken in het nieuwe seizoen... Apart dat hij dat 3 maanden van tevoren al weet...