Kan je nagaan als we onszelf een jaar lang hadden vastgebonden aan ons bed, dan was corona al weggeweest. Lang leve NoCovid!!!Moet je na gaan, zonder K-dag hadden we haast op 0 gezeten. Net als in al die andere weken zonder grote events.
Tsja, dat viel te verwachten. Maar ja, als je oogkleppen op hebt en niet luistert naar opmerkingen (want waarom zou er in hemelsnaam nu een test nodig zijn terwijl je vorige zomer redelijk normaal open was) dan maak je keer op keer fouten. Maar ja, je fanclub praat toch alles goed.De testsamenleving is dood en begraven voordat-ie begonnen is
De Tweede Kamer stemt vandaag over de Testwet, die Nederlanders vanaf eind deze maand versneld een aantal vrijheden kan teruggeven. Maar het plan dreigt een duur fiasco te worden. Cafés, restaurants, bioscopen en musea weigeren aan verplicht testen mee te werken en houden de deuren gesloten...www.ftm.nl
Deze zagen we niet aankomen...
Heeft iemand ook een tabel met leeftijden die besmet zijn geraakt?
Het zouden op dit moment vooral jongeren tot 25 jaar die besmet raken.
Tsja, dat viel te verwachten. Maar ja, als je oogkleppen op hebt en niet luistert naar opmerkingen (want waarom zou er in hemelsnaam nu een test nodig zijn terwijl je vorige zomer redelijk normaal open was) dan maak je keer op keer fouten. Maar ja, je fanclub praat toch alles goed.
Dat zijn twee losse organisaties. Fieldblab onderzocht hoe zaken weer open konden, inclusief testen achteraf. Dit testen voor toegang is een heel andere organisatie.Als field lab maar betaalt krijgt maakt het allemaal niet uit he
Zal er ook mee te maken hebben dat veel oudere mensen al gevaccineerd zijn en dus ofwel geen klachten meer krijgen ofwel zich niet meer laten testen omdat ze zich nu veilig voelen.
Pagina 20.
Ten opzichte van eerdere periodes is het aandeel van de groep van 16-25 flink hoger.
Die zijn volgens mij nooit dicht geweest in deze winter...Waarom mogen de hotels nog niet open?
Volgens mij zijn ze wel gesloten.Die zijn volgens mij nooit dicht geweest in deze winter...
Nee. Echt niet. Het restaurant van de hotels is dicht, dat wel ja. En ontbijt moet op de kamer, maar de hotels zijn echt gewoon open.Volgens mij zijn ze wel gesloten.
Zie mijn edit.Nee. Echt niet. Het restaurant van de hotels is dicht, dat wel ja. En ontbijt moet op de kamer, maar de hotels zijn echt gewoon open.
Terrassen bij de sportkantines; dat klonk toch wel als muziek in de oren.
Nee. Echt niet. Het restaurant van de hotels is dicht, dat wel ja. En ontbijt moet op de kamer, maar de hotels zijn echt gewoon open.