Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Tsj, als de ene protocollen niet kloppen met de andere protocollen wordt het lastig. Ik vind dat hij zeker 10 jaar on quarantaine-en-isolatie moet maar goed.
 

Joost

Well-known member
Tsj, als de ene protocollen niet kloppen met de andere protocollen wordt het lastig. Ik vind dat hij zeker 10 jaar on quarantaine-en-isolatie moet maar goed.
Dit heeft helemaal niets te maken met protocollen die elkaar zouden tegenspreken. Het is in dit geval echt heel simpel zelfs; het dringende advies is dat wanneer je in het buitenland bent geweest je in quarantaine gaat.

En juist een voetbalclub heeft daarin een voorbeeldfunctie.
 

Maasveld

Well-known member
Normaal zou je je afvragen of er dan niemand binnen de club is die zegt: 'Hey, dat kunnen we misschien beter niet doen.' Maar goed, het is NAC.
 

ALenstra

Well-known member
Een trainer uit het betaald voetbal heeft een voorbeeldfunctie toch? Ja, regeltechnisch zal het in orde zijn maar ja......
 

zwammy

Well-known member
Vandaar dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen.

Liggen vol omdat er al 10 jaar als een dolle gesneden word in de zorg.

Maar goed, NAC is een kut club en Steijn is een lul, ben het helemaal met je eens. Alleen het punt is dat NAC het protocol van de knvb volgt. En zolang kabinetsleden ook niet zich aan het protocol houden kun je het ook niet verlangen van andere voorbeeldfuncties.
 

Maasveld

Well-known member
Liggen vol omdat er al 10 jaar als een dolle gesneden word in de zorg.

Maar goed, NAC is een kut club en Steijn is een lul, ben het helemaal met je eens. Alleen het punt is dat NAC het protocol van de knvb volgt. En zolang kabinetsleden ook niet zich aan het protocol houden kun je het ook niet verlangen van andere voorbeeldfuncties.
Op zich heb je ook wel een punt. Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er dit seizoen al 2 coronauitbraken zijn geweest bij NAC en dat ze vorige week hebben laten weten weer strenger te zullen gaan handhaven.
 

zwammy

Well-known member
Ze willen ook een gedegen beleidstrategie gaan uitdragen. Dat is vanaf 93 aan de gang dus ik vermoed dat ze het niet helemaal op orde hebben in Breda.
 

Forza AZ

Well-known member
Dit is een interessant interview met een wetenschapper waarin de werking en risico's van de vaccins uitgebreid behandeld wordt:


De techniek achter de vaccins is nog in een experimentele fase en of daar risico's aan zitten op de lange termijn is nog niet bekend. En deze wetenschapper zegt dat het niet verstandig is om mensen die nauwelijks kans hebben om ernstig ziek te worden van Corona aan deze onbekende risico's bloot te stellen.
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Dit is een interessant interview met een wetenschapper waarin de werking en risico's van de vaccins uitgebreid behandeld wordt:


De techniek achter de vaccins is nog in een experimentele fase en of daar risico's aan zitten op de lange termijn is nog niet bekend. En deze wetenschapper zegt dat het niet verstandig is om mensen die nauwelijks kans hebben om ernstig ziek te worden van Corona aan deze onbekende risico's bloot te stellen.

Baudet schijnt enorm fan van hem te zijn dus dan neem ik hem al niet te serieus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dit is een interessant interview met een wetenschapper waarin de werking en risico's van de vaccins uitgebreid behandeld wordt:


De techniek achter de vaccins is nog in een experimentele fase en of daar risico's aan zitten op de lange termijn is nog niet bekend. En deze wetenschapper zegt dat het niet verstandig is om mensen die nauwelijks kans hebben om ernstig ziek te worden van Corona aan deze onbekende risico's bloot te stellen.
Zo zullen er ook talloze interessante interviews te vinden zijn met wetenschappers die beweren dat dit onzin is.
 

Forza AZ

Well-known member
Zo zullen er ook talloze interessante interviews te vinden zijn met wetenschappers die beweren dat dit onzin is.
Zeker. Ik wil ook niet zeggen dat hij wat betreft de risico's gelijk heeft. Volgens mij kan namelijk niemand zeker zeggen wat de lange termijn risico's zijn, simpelweg omdat de vaccins er nog niet zo lang zijn.

De risico's van Corona zullen voor de meeste mensen groter zijn, al zal die afweging tussen de risico's wel afhangen van je eigen leeftijd en/of gezondheidssituatie. Er zit natuurlijk ook een gevoelsfactor aan omdat niemand Corona bewust gaat oplopen, maar zo'n vaccinatie wel bewust genomen wordt. Dan kan het kleinere risico gevoelsmatig groter lijken.
 
Bovenaan