Feestje is morgen alweer 2 weken geleden.Ik wist niet dat iedereen na een week al in het ziekenhuis belande.
Dan is het nog te kort om het effect te zien, maar dat zal er ook niet komen.Feestje is morgen alweer 2 weken geleden.
Dit heeft helemaal niets te maken met protocollen die elkaar zouden tegenspreken. Het is in dit geval echt heel simpel zelfs; het dringende advies is dat wanneer je in het buitenland bent geweest je in quarantaine gaat.Tsj, als de ene protocollen niet kloppen met de andere protocollen wordt het lastig. Ik vind dat hij zeker 10 jaar on quarantaine-en-isolatie moet maar goed.
Vandaar dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen.Dringend advies.
M.a.w. je kan gewoon doen wat je zelf wil.
Zeg dan ook niet dat het een advies is.Vandaar dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen.
Nog maar een wetje er in gooien?Zeg dan ook niet dat het een advies is.
Ze kunnen natuurlijk niet zeggen dat het verplicht is, als het juridisch (nog) niet geregeld is. Want dan is er altijd wel iemand die het aanvecht en dan direct gelijk krijgt van een rechter.Zeg dan ook niet dat het een advies is.
Vandaar dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen.
Op zich heb je ook wel een punt. Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er dit seizoen al 2 coronauitbraken zijn geweest bij NAC en dat ze vorige week hebben laten weten weer strenger te zullen gaan handhaven.Liggen vol omdat er al 10 jaar als een dolle gesneden word in de zorg.
Maar goed, NAC is een kut club en Steijn is een lul, ben het helemaal met je eens. Alleen het punt is dat NAC het protocol van de knvb volgt. En zolang kabinetsleden ook niet zich aan het protocol houden kun je het ook niet verlangen van andere voorbeeldfuncties.
Dit is een interessant interview met een wetenschapper waarin de werking en risico's van de vaccins uitgebreid behandeld wordt:
De techniek achter de vaccins is nog in een experimentele fase en of daar risico's aan zitten op de lange termijn is nog niet bekend. En deze wetenschapper zegt dat het niet verstandig is om mensen die nauwelijks kans hebben om ernstig ziek te worden van Corona aan deze onbekende risico's bloot te stellen.
Zo zullen er ook talloze interessante interviews te vinden zijn met wetenschappers die beweren dat dit onzin is.Dit is een interessant interview met een wetenschapper waarin de werking en risico's van de vaccins uitgebreid behandeld wordt:
De techniek achter de vaccins is nog in een experimentele fase en of daar risico's aan zitten op de lange termijn is nog niet bekend. En deze wetenschapper zegt dat het niet verstandig is om mensen die nauwelijks kans hebben om ernstig ziek te worden van Corona aan deze onbekende risico's bloot te stellen.
Zeker. Ik wil ook niet zeggen dat hij wat betreft de risico's gelijk heeft. Volgens mij kan namelijk niemand zeker zeggen wat de lange termijn risico's zijn, simpelweg omdat de vaccins er nog niet zo lang zijn.Zo zullen er ook talloze interessante interviews te vinden zijn met wetenschappers die beweren dat dit onzin is.