Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben het er ook mee eens, maar heb heel wat jaren terug al besloten om me vooral niet druk te maken om wat ik toch niet kan veranderen. Daar valt dit zeker onder.

Plus dat een nieuw huis, kind, nieuwe baan in het corona jaar voor genoeg afleiding gezorgd hebben dus wellicht dat ik het daarom sowieso minder voel.

Ja voor mij is dat wel vergelijkbaar als bij jou. Ik heb inmiddels nu 10 maanden een hele fijne relatie. En concrete plannen om binnenkort samen te gaan wonen. Verder heb ik een hele fijne baan, waar ik erg de ruimte krijg om de dingen te doen die goed voor me zijn. En ik heb zowel op het werk als privé hele fijne mensen om me heen. Dit alles bepaalt ook voor een groot gedeelte mijn gemoedstoestand, omdat dit de zaken zijn waar ik bewust de meeste aandacht aan besteed.

Echter heb ik wel moeite om al het leed van anderen en de onderlinge verhoudingen tussen mensen naast me neer te leggen. Ik heb mensen die heel dichtbij me staan die fundamenteel anders denken dan ik. Ik vind het lastig om daarmee te dealen. En ik zie ook mensen om me heen die financieel en/of mentaal in grote problemen zijn gekomen door deze situatie. Ik kan en wil dat niet allemaal zomaar negeren. Maar ik moet er echt heel erg op letten dat ik niet in een modus kom dat ik de hele wereld wil redden.
 

gevegt

Well-known member
Het is in Duitsland trouwens ook aardig hommeles nu de maatregelen zijn verscherpt. Ongeveer dezelfde klachten als hier, met de toevoeging de extra down lock met Pasen en de kerken die zeer dringend worden verzocht met passen de deuren dicht te houden.
Merkel heeft een fout gemaakt en neemt daar alle verantwoording voor. Met Pasen dus geen lock down.
 

zwammy

Well-known member
Welke fout heeft ze gemaakt dan? Gebagatelliseerd wat de gevolgen zouden zijn om met Pasen het zo dicht te gooien?

Verder wel eens met de bovenstaande posters, al moet ik zeggen dat mijn cynisme qua aardige fuckupps van het kabinet wel weer een hoogte punt is. En ik werk al bijna 20 jaar in de zorg dus mijn cynismepunt is al erg hoog.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik wou dat het leven van een normaal persoon ook zo makkelijk was als dat van een politicus.

Neemt cruciale beslissing
- Hey, niet cool
Oh, foutje, had me vergist
- Oke

Herhaal dit 66x per jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of Rutte nu ook Merkel volgt... :)


Dus je vergadert tot diep in de nacht, en vervolgens schrap je het resultaat van die vergadering in een vergadering van 41 minuten.... :)
 

De Wolf

Well-known member
Nee hoor dat maakt je geen wappie. Hier mag van mij flink herrie over geschopt worden. Zorg dat de planning en logistiek gewoon goed in orde is en prik allen 60+ de komende weken.

Wappie ben je bij het ontkennen van corona en de complottheorieën zoals BBB en Great Reset.

Een wappie is iemand die stoned is. Tegenwoordig wordt het als scheldwoord gebruikt voor iemand die dezelfde standpunten heeft als Thierry.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af hoe zij besmet is geraakt. Afgelopen vrijdag is ze wel samen met Mona Keizer geweest.
Dan zou die theorie van het RIVM met contacten in een ruimte hoeven niet in quarantaine niet kloppen.
 
Bovenaan