1 keer. Omdat ik een melding kreeg uit de Corona Melder app. Nare testIemand zichzelf al een keer laten testen?
Ja ik 2 keerIk probeer mij er zoveel mogelijk aan te houden, lukt niet altijd. Gewoon gezond verstand gebruiken.
Iemand zichzelf al een keer laten testen?
Ik ben er ook klaar mee, maar als men zoveel mogelijk aan de regels en adviezen houdt, zijn we er sneller vanafIk ben er helemaal klaar mee. Mondkapje alleen in de winkel, bezoek ga ik gewoon bij iedereen en voor de rest zou het m'n reet roesten.
Ik ben er ook klaar mee, maar als men zoveel mogelijk aan de regels en adviezen houdt, zijn we er sneller vanaf
Nog sneller. Wauw.Ik ben er ook klaar mee, maar als men zoveel mogelijk aan de regels en adviezen houdt, zijn we er sneller vanaf
Wat doen ze verkeerd dan? Op de CDA kliek na.Een beetje zoals de ministers zeg maar?
Wat doen ze verkeerd dan? Op de CDA kliek na.
Ligt eraan of het gedefinieerd is als nauw contact. Anders volgen ze gewoon het protocol.Kijk de richtlijnen van het rivm maar eens na en kijk hoe dat in verhouding staat met hoe ze het daar doen na de besmetting van ollogren
In contact geweest laat je testen en blijf tot de uitslag thuis.