Eef de Kip
Well-known member
Ja, en niet zo'n beetje ook.Vind je?
Ja, en niet zo'n beetje ook.Vind je?
Met het verschil dat kerst maar 3 dagen was, de ramadan een maandMet Kerst kwamen er toch ook veel families bij elkaar over de vloer?
Hij geeft gewoon aan dat ie denkt dat dit problematisch kan worden, aangezien er doorgaans veel families elkaar opzoeken met de Ramadan. En daar heeft ie toch gewoon gelijk in? Rutte riep dit toch ook voor Kerst en Oud&Nieuw?
Nou daar werd steeds op het hart gedrukt dat we ons aan de adviezen moesten houden, hier word al gezegd dat er families bij elkaar over de vloer komen.Met Kerst kwamen er toch ook veel families bij elkaar over de vloer?
Hij geeft gewoon aan dat ie denkt dat dit problematisch kan worden, aangezien er doorgaans veel families elkaar opzoeken met de Ramadan. En daar heeft ie toch gewoon gelijk in? Rutte riep dit toch ook voor Kerst en Oud&Nieuw?
Nou daar werd steeds op het hart gedrukt dat we ons aan de adviezen moesten houden, hier word al gezegd dat er families bij elkaar over de vloer komen.
Normaal gesproken staat niet in mijn teletekst bericht.
Daar staat: Abou lede uit dat moslims in de vastenmaand veel bij de familie over de vloer gaan.
Klopt helemaal.Met Kerst kwamen er toch ook veel families bij elkaar over de vloer?
Dan blijven ze maar thuis als het zo'n probleem is, lijkt me niet zo heel ingewikkeld.
Dat ligt eraan hoe laat dat gebed plaatsvindt.Dat is ook mijn mening. Jammer dan, de maatregelen gelden voor iedereen.
Enige uitzondering zou het avondgebed kunnen zijn. Kerken krijgen die ontheffing ook, dus dan zouden Moskeeën hier ook een beroep op moeten kunnen doen.
Je bedoelt: als een gek gaan vaccineren??Kuipers roept op om met zelfde strategie en aanpak te gaan werken als in het VK
Nou, mooi understatement dit.Was gewoon een onhandige uitspraak van Aboutaleb die voor veel verwarring zorgt.