Jep. En het kabinet geeft tevens aan dat vaccineren de enige mogelijkheid is richting versoepelen....Engeland vaccineert in 1 dag de grootte van Amsterdam. Nederland vaccineert de grootte van Geldrop.
Er staat idd dat versoepelingen naw pas mogelijk als de de meeste 60-plussers zijn gevaccineerd, men schat begin mei. Maar aangezien qua vaccinaties nog geen enkele deadline is gehaald wordt dat dus wel eind mei. En tegen die tijd zal er wel een nieuwe variant zijn waardoor men as kan versoepelen als alle 50-plussers ingeënt zijn..Ook hier lees ik niet dat er pas vanaf eind mei versoepelingen zijn maar wellicht lees ik niet goed.
Hoezo kunnen die mensen bij elkaar over de vloer komen ?
Sommige dingen zijn wel zeker in het leven gelukkig.
Dat is een advies, geen regel. Als je geen overlast veroorzaakt dan kun je net zo veel mensen ontvangen als je wilt.Je mag toch maar 1 persoon binnen hebben per dag ?
Jij ook.Blijf ademen.
Het wordt wel elke keer gebracht als een verplichting... Maar idd, dat kan niet geëist worden... (Nog niet althans... )Dat is een advies, geen regel.
Dus je vliegt niet en rijdt ook geen auto?Niet heel groot. Er zijn tot nu toe volgens mij z'n 25 sterfgevallen door trombose na 20 miljoen vaccinaties.
Maar waarom een risico nemen van 1 op de miljoen nemen om te overlijden als er ook andere vaccins zijn waarbij je dat risico niet hebt.
Uiteraard. De regering wil niet dat de mensen weten dat ze gerust meer personen mogen ontvangen zonder bang te zijn voor een boete.Het wordt wel elke keer gebracht als een verplichting... Maar idd, dat kan niet geëist worden... (Nog niet althans... )
Hoezo kunnen die mensen bij elkaar over de vloer komen ?
Je mag toch maar 1 persoon binnen hebben per dag ?
Ik ga niet in een roestig gammel vliegtuig zitten als ik ook in een modern vliegtuig kan gaan zitten.Dus je vliegt niet en rijdt ook geen auto?
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat een burgemeester zegt dat het gebeurd en dat die mensen dan niet voor 21.00 uur thuis kunnen zijn. M.a.w. de overheid geeft al toestemming om met families bij elkaar te gaan eten.Jij kunt dat toch ook? Dan kunnen die mensen dat dus ook.
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat een burgemeester zegt dat het gebeurd en dat die mensen dan niet voor 21.00 uur thuis kunnen zijn. M.a.w. de overheid geeft al toestemming om met families bij elkaar te gaan eten.
En ach, als mensen overlijden aan iets anders dan corona, is het minder erg toch?
Vind je?Rare opmerking.
Nee er staat.Nee hoor. De burgemeester maakt zich zorgen. Die zegt niet dat het oke is of toegestaan is. Hij is bang dat mensen zich er niet aan gaan houden. Zoals burgemeesters ook bezorgd zijn als wappies koffie willen gaan drinken op een plein.
Let wel, ik zou het echt bizar slecht vinden als men de Ramadan gebruikt om een oogje dicht te knijpen, maar ik geloof niet dat dit hier aan de orde is. Beter lezen dus.