JMD
Well-known member
Die zouden jullie toch verbannen? Schiet eens op.....Oh gevegt is een seniele ouwe gek.
Die zouden jullie toch verbannen? Schiet eens op.....Oh gevegt is een seniele ouwe gek.
Wie bedoel je?Is die zwakstroom embryoimbeciel van het RIVM nou nog niet opgestapt?
Ja waar is hij eigenlijk?Wie bedoel je?
De term 'zwakstroom' is trouwens exclusief voor BV.
Israël is druk bezig met vaccineren (24 uur per dag, 7 dagen per week) en wil half februari iedereen ingeënt hebben...
Geen idee. Hoorde het op de radio in het nieuws. Een journaliste vertelde dat het daar allemaal echt heel gestroomlijnd ging, zij moest om 19.08 haar prik halen en ze was ook precies om 19.08 aan de beurt...De Palestijnen ook?
Dat, of totale onkunde...’De verpakking van het vaccin verraste Nederland’ | Binnenland | Telegraaf.nl
Als je niet beter weet zou je denken dat ze het allemaal bewust saboteren.
Dan zijn ze het enige land dat voldoende vaccins voor de gehele bevolking heeft.Israël is druk bezig met vaccineren (24 uur per dag, 7 dagen per week) en wil half februari iedereen ingeënt hebben...
Jep. Toch knap dat ze dat gelukt is.Dan zijn ze het enige land dat voldoende vaccins voor de gehele bevolking heeft.
Ik hoorde het ook.Geen idee. Hoorde het op de radio in het nieuws. Een journaliste vertelde dat het daar allemaal echt heel gestroomlijnd ging, zij moest om 19.08 haar prik halen en ze was ook precies om 19.08 aan de beurt...
Misschien dat het RIVM daar eens kan kijken.
Iets wat ze zelf ook aangaf overigens, ze was zeer verbaasd dat dit zo gestroomlijnd ging.Ik hoorde het ook.
Hoe kan dat denk je dan. Hoe kan het dat een chaotisch land zoals Israël dat wél voor mekaar krijgt en een rijk westers land als Nederland zó loopt te kutten?
Dank voor de info. Wist ik niet.De journaliste was trouwens Ankie Reggers.
Zij was ooit getrouwd geweest met André Spitzer, een van de slachtoffers van München ‘72.