SanMark.
Well-known member
Wel een grote bek hebben over de opvoeding maar zelf geen kinderen hebben. Dat gaat niet samen.Dat flauwe gezeur over kinderen...
De Wolf heeft gelijk dat hij daar niet op antwoordt.
Wel een grote bek hebben over de opvoeding maar zelf geen kinderen hebben. Dat gaat niet samen.Dat flauwe gezeur over kinderen...
De Wolf heeft gelijk dat hij daar niet op antwoordt.
Dan zal het tot in de lengte der dagen terug komen.Ik hoop dat De Wolf tot in de lengte van dagen weigert daarop te antwoorden.
Is sowieso ook goed voor dit forum.Dan zal het tot in de lengte der dagen terug komen.
Constant blijven herhalen van punten en vragen. Ik begin steeds meer te denken dat SanMark en NO dezelfde persoon is
NO en Ronald zijn dezelfde persoon.Constant blijven herhalen van punten en vragen. Ik begin steeds meer te denken dat SanMark en NO dezelfde persoon is
Zoals we dus allemaal hier een grote bek hebben over dingen waarmee we weinig tot geen ervaring hebben.Wel een grote bek hebben over de opvoeding maar zelf geen kinderen hebben. Dat gaat niet samen.
Constant blijven herhalen van punten en vragen. Ik begin steeds meer te denken dat SanMark en NO dezelfde persoon is
Spreek even voor jezelf.Zoals we dus allemaal hier een grote bek hebben over dingen waarmee we weinig tot geen ervaring hebben.
Kijk maar in het za-zo topic. Daar is iedereen kenner op 1 iemand na lijkt hetAls je nu nog niet in de gaten hebt dat hier de grootste kenners zitten is het wel zeer slecht met je gesteld
Pest SanMark. nu niet zo.Kijk maar in het za-zo topic. Daar is iedereen kenner op 1 iemand na lijkt het
Uh....gevegt!Is er een kenner nodig? Ik heb van heel veel dingen verstand, dus roept u maar.
Wauw!Oh gevegt is een seniele ouwe gek.
Geen dank.
Krijg jij lekker de kriebeljeuk.Oh gevegt is een seniele ouwe gek.
Geen dank.
Waarom nog 4 jaar Van Dissel? Baas van het RIVM hangt toch niet af van de verkiezingen.Kabouter plop doet de laatste tijd wel heel vaak uitspraken die niet verstandig zijn. Probleem is dat we waarschijnlijk nog vier jaar met die vent opgescheept zitten.