JFK
Well-known member
Sowieso het RIVM en het CDA!helden zijn het!
Sowieso het RIVM en het CDA!helden zijn het!
Jou kennende, vind je wel een oplossing.jaja, weer een jaartje er bij, vrees wel dat dit het laatste jaar wordt met al die prutsers bij de overheid. Dit kan niet goed blijven gaan.
Het zou al een heel stuk helpen met overleven om een andere club te kiezen.We verzinnen wel weer wat, gewoon hopen op een nieuw virus komend jaar.
Dat begrijp ik. Je zou een tussenstap kunnen maken met FC Almere. Dan komt het iets zachter aan.ja van de regen in de drup. Zou toch wat zijn als ik zou besluiten om opeens voor p.s.v. te zijn. Denk dat ik gelijk dood neer val.
Dat is het begin van wijsheid!hmm, ik zal er is over nadenken.
Volgens het RIVM zijn de uitspraken van Jaap zeker geen aanval op het verzorgend personeel.
Nou ik heb er even over nagedacht maar nee, ik doe het niet.
Nee, dat kan hij jou niet aandoen.Zo, is van Dissel al opgestapt? Elke seconde dat deze wetenschapper met een sociaal EQ van 0,0000000 zich nog met de maatschappelijke situatie bemoeit is er 1 te veel.
Zo, is van Dissel al opgestapt? Elke seconde dat deze wetenschapper met een sociaal EQ van 0,0000000 zich nog met de maatschappelijke situatie bemoeit is er 1 te veel.
Een beetje middelbare school heeft hetzelfde bedrag op de bank staan.