Personeel inderdaad, maar wat maakt het dan uit of dat personeel gevaccineerd is, als ze dan evengoed nog het virus over kunnen dragen.En hoe denken jullie dat de zwakste mensen in de samenleving besmet worden? Mensen die al opgesloten zitten in verzorgingshuis of in beschermde woonvorm? Met wie komen zij alleen maar in aanraking?
Ten eerste lijkt me dat nou net niet de groep die dolgraag gevaccineerd wil worden en ten tweede denk ik niet dat deze groep ontzettend hard bezig is met solliciteren.Je kunt toch gewoon beginnen met die wappies die bij Rutte stonden te fluiten afgelopen maandag? Enige wat je dan mist is minder sollicitatieactiviteiten bij het UWV
Klopt, maar Rutte is nog de enige waarvan ik het idee heb dat hij zijn verstand nog niet verloren heeft.
DVK.En hoe denken jullie dat de zwakste mensen in de samenleving besmet worden? Mensen die al opgesloten zitten in verzorgingshuis of in beschermde woonvorm? Met wie komen zij alleen maar in aanraking?
Hoe lang wil je dan wachten voordat je begint met de mensen die er wél toe doen?Je kunt toch gewoon beginnen met die wappies die bij Rutte stonden te fluiten afgelopen maandag? Enige wat je dan mist is minder sollicitatieactiviteiten bij het UWV
Dat hangt er vanaf hoe groot de mutatie is.Als het virus gaat muteren, gaat de vaccinatie ook niet helpen.
Waren ze in januari maar zo daadkrachtig geweest met vluchten vanuit Azië naar Europa.Volgens Hugootje is er geen reden tot paniek maar wel zorg over de mutatie.
Maar kabinet verbiedt wel direct eenzijdig direct alle vluchten met VK als eerste land. Zeldzaam stukje daadkracht. Geen paniek, mijn reet. Die man is echt volstrekt ongeloofwaardig geworden.
Als het virus gaat muteren, gaat de vaccinatie ook niet helpen.
Volgens Hugootje is er geen reden tot paniek maar wel zorg over de mutatie.
Maar kabinet verbiedt wel direct eenzijdig direct alle vluchten met VK als eerste land. Zeldzaam stukje daadkracht. Geen paniek, mijn reet. Die man is echt volstrekt ongeloofwaardig geworden.
Wat moet hij dan doen? De Paniekpiet spelen?Volgens Hugootje is er geen reden tot paniek maar wel zorg over de mutatie.