Coronavirus 2

Makanaky

Well-known member
Ik ben blij dat in deze lege tijden waaruit elk vermaak weggesneden is er in elk geval nog wat voetbal is. Mogen ze wat mij betreft prima een uitzondering voor maken.
Zonder publiek blijft er geen reet aan. Die 5-4 van gisteren is mijn netvlies morgen weer vergeten. Dit seizoen geloof ik verder wel.
 

De Wolf

Well-known member
Terwijl andere landen al na de kerst beginnen gaat Nederland waarschijnlijk pas op 11 januari starten op drie locaties.
 

Forza AZ

Well-known member
Terwijl andere landen al na de kerst beginnen gaat Nederland waarschijnlijk pas op 11 januari starten op drie locaties.
Maar 3 locaties? Dus dan moeten mensen ver gaan reizen om zich te laten inenten, terwijl de overheid iedereen oproept om zo weinig mogelijk te reizen.
 

erka

Well-known member
Toppers man. Maar nee hoor, we hebben het allemaal uitstekend voor elkaar.

Heb je gvd 9 maanden de tijd gehad om hierover na te denken en alles klaar te maken zodra het beschikbaar komt en dan heb je nog TWINTIG dagen nodig vanaf goedkeuring tot 1e vaccinatie. Het is toch om je kapot te schamen, De Jonge en consorten.

Vanavond ingelast kamerdebat hierover. Ik hoop dat ze De Jonge zo afmaken dat hij zelf de enige juiste conclusie trekt. Laat svp iemand anders het regelen en liefst een onafhankelijk type, zoals destijds met Martin van Rijn.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Toppers man. Maar nee hoor, we hebben het allemaal uitstekend voor elkaar.

Heb je gvd 9 maanden de tijd gehad om hierover na te denken en alles klaar te maken zodra het beschikbaar komt en dan heb je nog TWINTIG dagen nodig vanaf goedkeuring tot 1e vaccinatie. Het is toch om je kapot te schamen, De Jonge en consorten.

Vanavond ingelast kamerdebat hierover. Ik hoop dat ze De Jonge zo afmaken dat hij zelf de enige juiste conclusie trekt. Laat svp iemand anders het regelen en liefst een onafhankelijk type, zoals destijds met Martin van Rijn.
Het is ook niet zo dat ze de afgelopen maanden iets anders te doen hebben gehad of zo.

Ik denk dat het in Nederland als het ware te goed is geregeld. Alles zit zo vastgespijkerd in procedures dat er amper ruimte is voor flexibiliteit.

Overigens is het natuurlijk ook maar de vraag of die andere landen het wel allemaal goed op orde hebben. Ik las gisteren bijvoorbeeld vluchtig een artikel dat in de VS 1/6 van de vaccins waardeloos waren omdat er problemen waren met de labeling.
 

gevegt

Well-known member
Het is ook niet zo dat ze de afgelopen maanden iets anders te doen hebben gehad of zo.

Ik denk dat het in Nederland als het ware te goed is geregeld. Alles zit zo vastgespijkerd in procedures dat er amper ruimte is voor flexibiliteit.


Overigens is het natuurlijk ook maar de vraag of die andere landen het wel allemaal goed op orde hebben. Ik las gisteren bijvoorbeeld vluchtig een artikel dat in de VS 1/6 van de vaccins waardeloos waren omdat er problemen waren met de labeling.
Nederland kopieert nu de wijze van vaccineren van Duitsland. Dus die vlieger gaat niet op.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat maken we ons toch druk; we zitten toch nog tot 19 januari in Lockdown. Of we dan 4, 8 of 11 januari starten maakt toch ook niet zo veel uit.
 
Bovenaan