De Groene Scout
Well-known member
We moeten dus met 17 miljoen mensen in paniek raken.
Geeft niets. Het doet nu een beetje pijn, maar dat is heel logisch als de wijsheid aan het groeien is.Kut, ik denk hetzelfde als gevegt.
Is dit een retorische vraag?Of zou het zo kunnen zijn dat er werkelijk niemand van de overheid iets goed kan doen?
Dat is puur speculatief.Mijn punt was, hij zegt natuurlijk wel wat hij moet zeggen. Maar ondertussen is hij (en kabinet) zelf in paniek.
Ik kan je geruststellen, het is een halve maatregel: de veerboten varen nog gewoon door, net als de trein nog steeds rijdt.Mijn punt was, hij zegt natuurlijk wel wat hij moet zeggen. Maar ondertussen is hij (en kabinet) zelf in paniek.
Anders kan ik deze ongekende daadkracht niet verklaren. Maanden doen we over een lullige maatregel omdat het allemaal moeilijk en ingewikkeld is maar de grens met VK kan in één uur dicht.
Ai, da’s niet best!Kut, ik denk hetzelfde als gevegt.
Geef maar toe: Jij dacht ook het zelfde.Ai, da’s niet best!
Nee, die laatste niet, want België heeft al het vervoer naar het VK verboden, en de trein van Amsterdam naar Londen gaat via Brussel.Ik kan je geruststellen, het is een halve maatregel: de veerboten varen nog gewoon door, net als de trein nog steeds rijdt.
Nee, die kans schijnt klein te zijn. Mutaties zijn doodnormaal. Het griepvirus muteert elk jaar.Als het virus gaat muteren, gaat de vaccinatie ook niet helpen.
Je kunt nog altijd via Parijs.Nee, die laatste niet, want België heeft al het vervoer naar het VK verboden, en de trein van Amsterdam naar Londen gaat via Brussel.
Na het verbod op vliegen is het
vanuit het Verenigd Koninkrijk ook niet
meer mogelijk om met een veerboot naar
Nederland te komen.Rederijen Stena
Line,P&O en DFDS hebben hun overtochten
vanuit Hull,Harwich en Newcastle voor
passagiers geschrapt.
Vrachtvervoer is nog wel mogelijk.
Mensen die al waren ingescheept zijn
van boord gehaald.Steeds meer Europese
landen hebben een inreisverbod vanuit
het Verenigd Koninkrijk ingesteld
vanwege de nieuwe variant van het
coronavirus die er rondgaat.
Frankrijk heeft inreisverbod ingesteld
voor vluchten,auto- en treinverkeer.
Nee, alleen Engelandsvaarders. Met roeiboot natuurlijk.Met de jetski mag wel nog?
Hup Hugo!Paniek!
Hup Hugo!