Coronavirus 2

erka

Well-known member
Volgens mij wordt onderschat hoeveel mensen niet thuis kunnen werken omdat hun werk gewoon niet vanaf huis kan. We zijn niet allemaal dienstensector.
 

Eef de Kip

Well-known member
Geloof ik onmiddellijk maar ik weet wel dat er een shitload aan werkgevers is die te verrot zijn om hun personeel thuis te laten werken terwijl dat wel degelijk kan.
 

Hankie

Well-known member
De infrastructuur van veel bedrijven is er niet op berekend en de zogenaamde controle verdwijnt wat eng is.
 

Joost

Well-known member
Volgens mij wordt onderschat hoeveel mensen niet thuis kunnen werken omdat hun werk gewoon niet vanaf huis kan. We zijn niet allemaal dienstensector.
Daarnaast is het praktisch soms bijna onmogelijk. Wij hebben 1 'kantoor'plek thuis en twee beeldschermen en een desktop PC. Daar zit ik net zo goed als op kantoor. Maar mijn vrouw moet in januari ook die PC gebruiken om de kinderen digitaal les te geven. En dan lopen er ook nog twee kinderen rond van 4 en 6 die niet de hele dag aan hun lot overgelaten kunnen worden.
 

De Wolf

Well-known member
Daarnaast is het praktisch soms bijna onmogelijk. Wij hebben 1 'kantoor'plek thuis en twee beeldschermen en een desktop PC. Daar zit ik net zo goed als op kantoor. Maar mijn vrouw moet in januari ook die PC gebruiken om de kinderen digitaal les te geven. En dan lopen er ook nog twee kinderen rond van 4 en 6 die niet de hele dag aan hun lot overgelaten kunnen worden.

Een werkgever kan spullen beschikbaar stellen om thuis te kunnen werken.
 

gevegt

Well-known member
Daarnaast is het praktisch soms bijna onmogelijk. Wij hebben 1 'kantoor'plek thuis en twee beeldschermen en een desktop PC. Daar zit ik net zo goed als op kantoor. Maar mijn vrouw moet in januari ook die PC gebruiken om de kinderen digitaal les te geven. En dan lopen er ook nog twee kinderen rond van 4 en 6 die niet de hele dag aan hun lot overgelaten kunnen worden.
Had dan ook condooms gebruikt.
 

De Wolf

Well-known member
Dan nog heb je je kinderen thuis die aandacht willen. Compleet domme reden om basisscholen te sluiten, had die gewoon lekker open gelaten

Hebben kinderen constant aandacht nodig? Daar moet je gewoon afspraken over maken en eventueel je dag anders indelen.
 

Mario

Well-known member
De winkels in België zijn trouwens gewoon open, dus het zal komend weekend wel druk worden over de grens.
 

Joost

Well-known member
Hahahahahahahahaha we gaan in complete lockdown omdat het aantal besmettingen door het plafond gaat.

Blijkt dat er 37% meer testen zijn afgenomen.

Heel eenvoudige uitweg uit de lockdown; veel minder testen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahahahahahahahaha we gaan in complete lockdown omdat het aantal besmettingen door het plafond gaat.

Blijkt dat er 37% meer testen zijn afgenomen.

Heel eenvoudige uitweg uit de lockdown; veel minder testen.

De ziekenhuisopnames zijn in een week met 20% gestegen.

De grootste kritiek tijdens de eerste golf was dat het kabinet te laat anticipeerde, waardoor de IC's eigenlijk al teveel onder druk stonden. Het is dus goed om dit keer eerder in lockdown te gaan dan toen.
 

SanMark.

Well-known member
Hahahahahahahahaha we gaan in complete lockdown omdat het aantal besmettingen door het plafond gaat.

Blijkt dat er 37% meer testen zijn afgenomen.

Heel eenvoudige uitweg uit de lockdown; veel minder testen.
Inderdaad, gewoon stoppen met testen en we kunnen weer alles doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Baudet in maart: we moeten allemaal mondkapjes!
Baudet in november: ik ben tegen een mondkapjesplicht!

Baudet in april: er is maar één oplossing: een volledige lockdown!
Baudet in december: stop de lockdown!

Kortom, schreeuwen om het schreeuwen en altijd maar tegen alles zijn. En zijn volk volgt schaaps. Triest.
 
Bovenaan