SanMark.
Well-known member
Zeker of het moet een demo zijn van BLM.Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
Zeker of het moet een demo zijn van BLM.Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
Ik parafraseer: Het is maar een griepje.Maar natuurlijk!
Prima tekst!Ik parafraseer: Het is maar een griepje.
gevegt: val dood vieze vuile gore klootzak! Ik hoop dat die ene die je graag mag een langzame dood ondergaat en jij nog langzamer aan het virus verrekt!
Zoiets.
Weet ik. Ik ben gewoon goed.Prima tekst!
Klopt, wij hangen jou apart.Weet ik. Ik ben gewoon goed.
We gaan weer in een soort van lockdown. Heel fijn. Ik vraag me oprecht af of de economische schade wel te verantwoorden is. Net als dat ik me sterk afvraag of die paar extra coronadoden opwegen tegen de schade die iedereen ondervindt in zijn dagelijks leven. Zeker voor de scholieren lijkt het me heel erg behelpen.
Je weet dat je hier een voorbeeld van economische tegenslag omschrijft?In hoeverre de economie wordt geschaad durf ik niet te zeggen. Uiteraard zijn er sectoren die keihard geraakt worden waardoor er bedrijven omvallen wat gevolgen heeft voor een x aantal mensen.
Echter, in de sector waar ik werk merk ik nog niets van een economische tegenslag. Er komen op dit moment best veel containers nog binnen in het Rotterdamse, wat heel veel drukte oplevert. Er is zelfs een tekort aan containers in China (heeft o.a. te maken met de congestie).
Begin deze maand had de haven van Colombo een geschatte achterstand van 50000 containers met o.a. kleding uit India en Bangladesh welke nog moeten worden verscheept naar diverse werelddelen ivm personeelstekort inzake corona. Dit gaat ook wee
Wie zijn 'wij'?Klopt, wij hangen jou apart.
Wollah.Wie zijn 'wij'?
Je moet wel met een heel grote massa komen anders ik iedereen met 1 arm op de rug neer.
Ik moet wel een beetje oppassen want straks komt hij met het hele legioen.Wollah.
Tegenwoordig moet een demonstratie worden aangevraagd. Geen idee of dat hier gebeurt is, maar ze hadden best een plekje op het Malieveld kunnen krijgen.
Demonstraties zijn alleen toegestaan als ze van te voren zijn aangemeld. Dat was hier niet het geval.Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
Tja, net alsof je als je buiten de Kerstdagen 3 mensen op bezoek hebt en je geen overlast veroorzaakt daarvoor beboet gaat worden. Natuurlijk moet je geen grote groep uitnodigen, maar wat maakt het nu voor verschil of je 2, 3 of 4 mensen op bezoek hebt.Waarom zijn 24,25,26 december wel apart benoemd en 31 december niet?
Dus met oud&nieuw ook slechts 2 man op bezoek?
Ja godverdomme.Begrijp ik nou goed dat de kerken en moskeeën wel open mogen blijven?
Demonstraties zijn alleen toegestaan als ze van te voren zijn aangemeld. Dat was hier niet het geval.
Ja godverdomme.
Echt ongelooflijk inderdaad. Des te meer omdat m.n. jongeren tussen 13 en 17 het virus verspreiden en daarvan hoeven de ouders echt niet thuis te blijven als die thuis online les moeten volgen...'Het thuiswerken gaat op dit moment niet erg best' - https://nos.nl/l/2360685
Wat een stupide onderbouwing.
Het gaat hier over het basisonderwijs.Echt ongelooflijk inderdaad. Des te meer omdat m.n. jongeren tussen 13 en 17 het virus verspreiden en daarvan hoeven de ouders echt niet thuis te blijven als die thuis online les moeten volgen...