Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Waardeloze reactie.
Doet me denken aan Jort Kelder.
Weet Atreides wel hoe het er in de ziekenhuizen aan toe gaat ?
Weet Atreides wel hoeveel mensen er sterven aan corona ?
Vele economen geven aan, dat deze lockdown op den duur juist goed is voor de economie.
Bovendien staat de meerderheid van de Nederlanders gelukkig achter de genomen maatregelen.
Geef nooit te veel aandacht aan een trol.
 

JFK

Well-known member
Ze doet me een beetje denken aan Jan Roos: eerst heel hard roeptoeteren om in de aandacht te blijven en dan steeds weer langzaam je keutel weer intrekken.
Jan Roos, die was ik even vergeten.
Een zegen voor Nederland dat deze luchtfietser niet in de Tweede Kamer terecht is gekomen.
 

zwammy

Well-known member
Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
 

gevegt

Well-known member
Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
Tegenwoordig moet een demonstratie worden aangevraagd. Geen idee of dat hier gebeurt is, maar ze hadden best een plekje op het Malieveld kunnen krijgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het feit dat die idioten daar hebben mogen demonstreren bewijst hun eigen ongelijk over vrijheidsbeperkingen. Maar om dat de snappen zullen ze wel te dom zijn.
 

gevegt

Well-known member
Dat zien we altijd in de amateursectie van dit forum. Dan gaat hij zichzelf steeds herhalen enzovoorts.
Niet mee eens. Hier gaat het om echt belangrijke zaken. Dan moet je een echte trol uitschakelen.
De trol weet het trouwens wel, na zijn laatste achterlijke opmerking naar mij toe.
 
Bovenaan