JFK
Well-known member
Hahaha wat een gotsPEE!Volgens Klaver gaat er met een paar weken langer van het sluiten van de scholen een hele generatie naar de kloten.
Hahaha wat een gotsPEE!Volgens Klaver gaat er met een paar weken langer van het sluiten van de scholen een hele generatie naar de kloten.
Ze doet me een beetje denken aan Jan Roos: eerst heel hard roeptoeteren om in de aandacht te blijven en dan steeds weer langzaam je keutel intrekken.Wat een stomme treurdoos!
Geef nooit te veel aandacht aan een trol.Waardeloze reactie.
Doet me denken aan Jort Kelder.
Weet Atreides wel hoe het er in de ziekenhuizen aan toe gaat ?
Weet Atreides wel hoeveel mensen er sterven aan corona ?
Vele economen geven aan, dat deze lockdown op den duur juist goed is voor de economie.
Bovendien staat de meerderheid van de Nederlanders gelukkig achter de genomen maatregelen.
Jan Roos, die was ik even vergeten.Ze doet me een beetje denken aan Jan Roos: eerst heel hard roeptoeteren om in de aandacht te blijven en dan steeds weer langzaam je keutel weer intrekken.
De Eredivisie gaat in ieder geval gewoon door
Dat mensen als de demonstranten denken dat corona een normaal griepje is en aanpakken omdat samenscholing niet mag.Wat was de opmerking van rutte en wat zou de reden zijn om de demonstratie aan te pakken?
Tegenwoordig moet een demonstratie worden aangevraagd. Geen idee of dat hier gebeurt is, maar ze hadden best een plekje op het Malieveld kunnen krijgen.Ah oké, dus demonstraties vanaf vanavond ook verboden? Alleen belangrijke etenswinkels en gebedshuizen open?
Ja, alles geldt tot en met mijn verjaardag. 🍺Waarom zijn 24,25,26 december wel apart benoemd en 31 december niet?
Dus met oud&nieuw ook slechts 2 man op bezoek?
Dat zien we altijd in de amateursectie van dit forum. Dan gaat hij zichzelf steeds herhalen enzovoorts.Geef nooit te veel aandacht aan een trol.
Niet mee eens. Hier gaat het om echt belangrijke zaken. Dan moet je een echte trol uitschakelen.Dat zien we altijd in de amateursectie van dit forum. Dan gaat hij zichzelf steeds herhalen enzovoorts.
Wat zei hij dan?Niet mee eens. Hier gaat het om echt belangrijke zaken. Dan moet je een echte trol uitschakelen.
De trol weet het trouwens wel, na zijn laatste achterlijke opmerking naar mij toe.
Haha, daar trap ik niet in.Wat zei hij dan?
JammerHaha, daar trap ik niet in.
Zal ik het alsnog doen?Jammer
Maar natuurlijk!Zal ik het alsnog doen?
Gewoon voor de leuk?