Coronavirus 2

erka

Well-known member
Wat een land. Dan stel je de toespraak toch even uit totdat je de demonstranten hebt verwijderd? Dit was echt ongelofelijk amateuristisch.
Nu weten we wel dat de Nederlandse politie niet bekend staat om haar doortastendheid maar goed, dit kan ook anders,.

En Rutte is geen Merkel inderdaad.
 

gevegt

Well-known member
Wat een land. Dan stel je de toespraak toch even uit totdat je de demonstranten hebt verwijderd? Dit was echt ongelofelijk amateuristisch.
Nu weten we wel dat de Nederlandse politie niet bekend staat om haar doortastendheid maar goed, dit kan ook anders,.

En Rutte is geen Merkel inderdaad
Ze hadden het moeten voorkomen. Uitstellen is er aan toegeven.
 

erka

Well-known member
Prima toespraak en vind je best een eindbaas om zo'n opmerking te kunnen maken op zo'n moment.

Dat wel ja! Dat deed hij erg goed. Voor de rest vond ik het maar een kille bedoening. Opsomming meer. Geen Merkel inderdaad.

Na afloop zal ie wel ongelofelijk boos zijn geworden op de burgemeester van Den Haag :)
 

gevegt

Well-known member
Zo af en toe vind ik het heerlijk om me te ergeren, dus kijk ik M even terug.
Die man columnist is een idioot, Klaver heeft ook maar een mening, dat ouwe wijf kan 'gospe' niet uitspreken en Kokkelman is wel heel dik aan het worden.
Het filmpje van Merkel was wel top!
 

JFK

Well-known member
Zo af en toe vind ik het heerlijk om me te ergeren, dus kijk ik M even terug.
Die man columnist is een idioot, Klaver heeft ook maar een mening, dat ouwe wijf kan 'gospe' niet uitspreken en Kokkelman is wel heel dik aan het worden.
Het filmpje van Merkel was wel top!
GotsPEE

ik heb me bij EenVandaag vreselijk geërgerd aan Marianne Zwagerman.
Kan zij geruimd worden?
 

gevegt

Well-known member
Volgens Klaver gaat er met een paar weken langer van het sluiten van de scholen een hele generatie naar de kloten. :ROFLMAO:
 
Bovenaan