Coronavirus 2

Joost

Well-known member
In de tropen heb je andere processen die beïnvloeden of je corona/griep krijgt, niet klimaatgerelateerd. Bij ons is het wel degelijk seizoensgevoelig.

Ik vraag me trouwens af hoe de winkelsluiting omgaat met hybride winkels, die dus deels voedsel verkopen, zoals bv. de HEMA of winkels bij tankstations.
Ik weet toevallig dat de HEMA het voor elkaar heeft gekregen dat ze gekwalificeerd worden als 'voorzien in eerste levensbehoefte'
 

zwammy

Well-known member
Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.

Met deze symptomen was ik gewoon gaan werken in een wereld zonder corona. Beetje verkouden en twee dagen wat hoofdpijn gehad, dat is het wel. Geldt ook voor mijn dochters.

Fijn dat het de milde vorm is, hopelijk trekt die snel weg. Beterschap👍
 

Joost

Well-known member
Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.

Met deze symptomen was ik gewoon gaan werken in een wereld zonder corona. Beetje verkouden en twee dagen wat hoofdpijn gehad, dat is het wel. Geldt ook voor mijn dochters.
Beterschap in ieder geval!

Je bent ook een perfect voorbeeld. Er lopen nog duizenden mensen zoals jij rond die alleen gevonden worden als er steeds meer getest wordt, en dat is exact de reden dat je niet moet kijken naar aantallen besmettingen maar naar ziekenhuisopnames.
 

JFK

Well-known member
Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.

Met deze symptomen was ik gewoon gaan werken in een wereld zonder corona. Beetje verkouden en twee dagen wat hoofdpijn gehad, dat is het wel. Geldt ook voor mijn dochters.
Zet 'm op ouwe!
 

zwammy

Well-known member
Alles en iedereen dicht, bij niemand op bezoek. Maar gelukkig gaat het voetbal door 🎉🎉. Man man man wat een farce weer.
 

Fregge

Well-known member
Beterschap, Abu!

8496 nieuwe positieve tests. Bijna 1500 minder dan gisteren. De maatregelen werken nu al en zijn nog niet eens ingegaan
 
Bovenaan