Jazeker, dat is nooit verboden geweest.Mag ik nog wel in Duitsland tanken?
Jazeker, dat is nooit verboden geweest.Mag ik nog wel in Duitsland tanken?
Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.
Met deze symptomen was ik gewoon gaan werken in een wereld zonder corona. Beetje verkouden en twee dagen wat hoofdpijn gehad, dat is het wel. Geldt ook voor mijn dochters.
Ow die van mij vinden het erg leuk, maar goed van een stugge Groninger is het te begrijpen.
Yes dank u, scheelt me. 34 cent de liter.Jazeker, dat is nooit verboden geweest.
Beterschap in ieder geval!Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.
Met deze symptomen was ik gewoon gaan werken in een wereld zonder corona. Beetje verkouden en twee dagen wat hoofdpijn gehad, dat is het wel. Geldt ook voor mijn dochters.
Mocht je trouwens iets niet essentieels nodig hebben dan kun je na morgen gewoon naar België rijden.Yes dank u, scheelt me. 34 cent de liter.
Zet 'm op ouwe!Ik ben zaterdag positief getest, mijn andere dochter ook. Mijn vrouw is vanmorgen voor de tweede keer negatief getest, ook wel bijzonder in een huis met 3 corona patiënten.
Bedankt, zal wel goedkomen denk ik.
Mosterd?Mocht je trouwens iets niet essentieels nodig hebben dan kun je na morgen gewoon naar België rijden.
Hopelijk wel.Bedankt, zal wel goedkomen denk ik.
Bedankt, voor beide dochters neem ik aan, of draag je Lisa haar Hup Ajax powers uit haar kleutertijd nog na?Beterschap voor jou en je dochter Abu!