Coronavirus 2

erka

Well-known member
Jaha, was ook het eerste wat ik dacht.

Trouwens, RIVM heeft advies over mondkapjes in de ouderenzorg stilzwijgend veranderd en geeft nu toe dat eerdere adviezen niet medisch waren maar gebaseerd op schaarste.

Dit lijkt me dan toch eindelijk, eindelijk, duizenden mensenlevens, tientallen leugens en fouten verder, het einde van kabouter Van Dissel. Dat kan gewoon niet anders. En dan graag een capabel iemand aan de top zetten of het RKI uit Duitsland voorlopig maar volgen. Dit RIVM is totaal niet op zijn taak berekend.
 

JMD

Well-known member
Maatregelen gaan dus zondag a.s. in.

50 man maximaal dus in een zaal... Ben benieuwd of dat ook bv voor sportkantines en bioscopen telt.
 

erka

Well-known member
@erka

Zit bovenstaande een verklaring van goed gedrag niet in de weg voor ome Grapper? Zo ja, kan dit dan nog gevolgen hebben voor zijn positie?

Nog even hierop terugkomend. Hij heeft nu inderdaad een strafblad. Zijn positie komt opnieuw in de Tweede Kamer aan de orde. Mogelijk dinsdag al.
 

Atreides

Well-known member
Nog even hierop terugkomend. Hij heeft nu inderdaad een strafblad. Zijn positie komt opnieuw in de Tweede Kamer aan de orde. Mogelijk dinsdag al.

Als ik in de oppositie zou zitten wist ik het wel. Mooi moment om een motie in te dienen om alle corona strafbladen te wissen. Om Grapperhaus wat extra te trollen lijkt me 'Grapperhaus zijn genade' oid wel mooi.
 

JMD

Well-known member
Goh verrassend, het zeggen dat zorgmedewerkers geen beschermende middelen hoefden te gebruiken was dus toch te wijten aan schaarste... Zonder het te vertellen heeft het RIVM vorige maand de protocollen hierop aangepast...

Lilian Marijnissen is net op Radio1 heel boos, haar vertrouwen in de minister is totaal weg...
 

Abubakari

Well-known member
Maatregelen gaan dus zondag a.s. in.

50 man maximaal dus in een zaal... Ben benieuwd of dat ook bv voor sportkantines en bioscopen telt.
Ik ga sinds 1 juni vrij regelmatig naar de bioscoop, ik denk dat het nog niet is voorgekomen dat er 50 man in de zaal zaten. Nou ja bij Tenet misschien, in de grootste zaal waar 500 man in kunnen, maar bij al die andere films waar ik heen ging hield het met maximaal 15 man wel op. En vaak zat waren er hooguit 10 man of nog minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bonehead

Well-known member
Zo'n kwart van de mondkapjes die wij kregen van de ROAZ bleken gecertificeerd en ondeugdelijk om voor FFP2 masker door te gaan. Uiteraard is hier de hoofdprijs voor betaald. Zou hier nog iets mee gedaan worden of zal dit onder de mat worden geveegd?
 

JMD

Well-known member
Ik ga sinds 1 juni vrij regelmatig naar de bioscoop, ik denk dat het nog niet is voorgekomen dat er 50 man in de zaal zaten. Nou ja bij Tenet misschien, in de grootste zaal waar 500 man in kunnen, maar bij al die andere films waar ik heen ging hield het met maximaal 15 man wel op. En vaak zat waren er hooguit 10 man of nog minder.
Dat is toch eigenlijk dieptriest dat bioscopen zo leeg staan. Of was dat voor corona ook het geval? Ik heb geen idee, de laatste keer dat ik in een bioscoop was is echt een hele tijd terug...
 

Bernardo

Well-known member
Het is wel echt weer horeca pesten hoor. Ongelofelijk. Probleem lekker verplaatsen naar de thuisfeestjes.
 

Joost

Well-known member
Uitgebreid onderzoek naar het koor in Seattle toont aan dat van de drie mogelijke vormen van besmetting de besmetting via de lucht de enige mogelijk oorzaak is.

Maar gelukkig wordt daarop nog steeds geen beleid gemaakt.
 

JFK

Well-known member
Uitgebreid onderzoek naar het koor in Seattle toont aan dat van de drie mogelijke vormen van besmetting de besmetting via de lucht de enige mogelijk oorzaak is.

Maar gelukkig wordt daarop nog steeds geen beleid gemaakt.
Ok
 

JMD

Well-known member
Uitgebreid onderzoek naar het koor in Seattle toont aan dat van de drie mogelijke vormen van besmetting de besmetting via de lucht de enige mogelijk oorzaak is.

Maar gelukkig wordt daarop nog steeds geen beleid gemaakt.
Volgens gevegt wel.
 
Bovenaan