De Wolf
Well-known member
Wat is dat voor maffe winkel eigenlijk? Een Kaffeeshop? Nur für Deutsche?
Het is zoiets als in Leer waar alle Holländers alleen maar naar toe gaan om te tanken en hun karretje vol sterke drank te gooien.
Wat is dat voor maffe winkel eigenlijk? Een Kaffeeshop? Nur für Deutsche?
Wil jij voortaan Marga Bult niet zo op stang jagen.De ondernemer doet nu poeslief en laat zien al van alles gedaan te hebben, maar tot voor kort had hij echt helemaal niets geregeld. Vandaar de waarschuwingen en de boetes.
Nadat de winkel om 10..00 werd gesloten door de eigenaar is deze om 10.15 overigens al weer open gegaan. Toen greep de politie in en heeft alsnog de zaak op slot gegooid. De ondernemer doet nu pogingen om van binnenuit te werken met een soort afhaalservice. Hij geeft nog niet op.
1 klein grapje richting Marga werd niet gewaardeerd. Ze noemde mij een zeikerd met een kut-opmerking en heeft mij direct geblockt.Wil jij voortaan Marga Bult niet zo op stang jagen.
Ik kan alleen nergens lezen wat hij dan precies fout gedaan heeft...
En hij schijnt al eerder onenigheid met de gemeente te hebben gehad over andere zaken, dan komt dit op me over als iemand terugpakken.
Blijft natuurlijk wel makkelijk zo'n kleine ondernemer aanpakken. De grote winkelketens als AH en Jumbo is gewoon hetzelfde verhaal...Nou het supermarktje van Berning in Noord Deurningen is dan toch op slot gegaan om 10.00 uur.
De kleine ondernemer had al meerdere waarschuwingen, een flinke boete en bevel om zijn winkel te sluiten vandaag, maar ging om 8.00 uur toch gewoon open. Na volgende bevel van de politie koos hij toch eieren voor zijn geld en sloot de winkel om 10.00 uur.
De druktemaker vindt vooral dat hem onrecht wordt aangedaan, maar heeft blijkbaar te weinig gedaan na de eerste waarschuwingen en de boete. De hele landelijke pers en de linkse beroepsdemonstranten hebben Noord Deurningen gevonden vandaag. Ik geloof nooit dat het hier de hele dag rustig blijft.
Hoeveel supermarkten hebben nog een deurbeleid. Bij mij geen een.
Ik ben er nooit mee begonnen.Ben ook maar gestopt met karretje poetsen, al een paar weken geleden. Dat is nou volgens mij een enorme onzinmaatregel.
Ministerie van Buitenlandse zaken geeft geen adviezen over Nederland. Ook Madrid en de regio rond Marseille-Aix en Provence zijn oranje.