De crux zit in de 2e regel: wil een school gaan verbouwen...
Laat een school dat nou zelden doen...
Klopt. Maar dan zijn we weer bij wat ik eerder aangaf, sinds de lumpsum er is, is er zelden geld voor dit soort zaken.Heeft allemaal met geld te maken en ze willen het liefst zo goedkoop mogelijk. Helaas moet er ook steeds meer techniek in wat de installatie ook weer duurder maakt.
Klopt. Maar dan zijn we weer bij wat ik eerder aangaf, sinds de lumpsum er is, is er zelden geld voor dit soort zaken.
Klopt. Maar ik denk wel dat het goed is dat de GGD's samen gaan werken. Want je zal pieken gaan krijgen (nu bv in Amsterdam en Rotterdam) en dan kunnen andere GGD's bijspringen.Ondertussen wordt steeds duidelijker dat de GGDs zelf de oorzaak zijn van hun personeelstekort. Er was geld genoeg van het ministerie maar ze zijn niet gaan werven omdat ze dachten het wel aan te kunnen en de eerste piek voorbij was in juni. Nu verliezen de GGDs hun regie en komen deze onder supervisie van het ministerie te staan en gaat defensie de GGDs helpen (lees: overnemen) in de planning.
Of het daar nou zoveel beter van wordt? Defensie is ook al niet bekend om zijn geweldig beleid. Wat een land.
Eens.Hopelijk dat deze crisis er voor zorgt dat het een keertje goed aangepakt wordt. Maar dan zal het ook nog jaren duren voor overal een fatsoenlijke installatie is omdat je ook de mankracht nodig hebt die het moeten maken en ik kan je vertellen dat je ze rustig dit wereldje kan in sturen want iedere installateur heeft het op dit moment razend druk.
Ondertussen wordt steeds duidelijker dat de GGDs zelf de oorzaak zijn van hun personeelstekort. Er was geld genoeg van het ministerie maar ze zijn niet gaan werven omdat ze dachten het wel aan te kunnen en de eerste piek voorbij was in juni. Nu verliezen de GGDs hun regie en komen deze onder supervisie van het ministerie te staan en gaat defensie de GGDs helpen (lees: overnemen) in de planning.
Of het daar nou zoveel beter van wordt? Defensie is ook al niet bekend om zijn geweldig beleid. Wat een land.
Eens.
Vwb je laatste opmerking: ook dat lijkt me te kloppen ja. Vandaar dat ik ook de opmerking van SLob niet snap dat als de ventilatie niet goed is dit geregeld moet worden... Alsof die bedrijven daar mankracht voor hebben... En verder werd hier in mei (o.a. door hem wiens naam we niet mogen noemen ) al voor gewaarschuwd, maar ja, volgens Van Dissel bestonden aerosolen niet.
Kreeg onderstaande linkjes binnen van het REHVA (organisatie voor ventilatie binnen Europa)
Info is in het Engels
Een supermarkt met veel Duitse klandizie.