Coronavirus 2

ALenstra

Well-known member
Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb sluit 3 parken omdat ze vol zaten met jongeren die zich te goed deden aan alcohol en lachgas en zich niet hielden aan de corona-maatregelen.
 

JMD

Well-known member
Jep. Maar dat gaat volgens mij meer vanwege de veiligheid, er waren schietincidenten en vechtpartijen.
 

erka

Well-known member
Ik zie dus net die hele Dam volstaan met demonstranten.

Graag al deze mensen niet opnemen in het ziekenhuis svp als ze Corona krijgen.Randdebielen.
 

Joost

Well-known member
Ik vind het een mooi sociaal experiment. Als die demonstratie geen piek qua besmettingen oplevert dan is het ook niet nodig om voetbal zonder publiek te spelen.
 

erka

Well-known member
Femke doet zelf ook mee. Ze gaat niet handhaven want ze vind het te belangrijk.

Echt, ik kan me hier echt zo ontzettend gigantisch kwaad om maken. Daarvoor zitten we dan 3 maanden voornamelijk thuis, mogen mensen niet bij hun ouders in verpleeghuizen op bezoek. Zijn alle evenementen afgelast en gaat een kwart van de bedrijven op de fles. Ben je dan mooi klaar mee als horecaondernemer
 

zwammy

Well-known member
Femke is dan ook totaal ongeschikt. Een demonstratie belangrijker vinden dan bij je stervende familie kunnen zijn. Femke mag van mij de heftigste corona krijgen en als die dwarskloten die erbij staan ook.
 

Mario

Well-known member
Ze zijn er dit jaar al vroeg bij om tegen zwarte Piet te demonstreren. Groot hek om. Amsterdam, allemaal in quarantaine...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik word hier echt kwaad van. Zelden iemand zo'n bestuurlijke misstap zien maken als Halsema vandaag. Man oh man, wat slaat zij hier de plank mis. Morgen ontslaan maar.
 
Bovenaan