JFK
Well-known member
Het ergste is dat die linkse kuthoer er ook nog iedere keer mee wegkomt. :hsv:
Linkse kuthoer
Dat is nog eens een eretitel.
Het ergste is dat die linkse kuthoer er ook nog iedere keer mee wegkomt. :hsv:
Kijk, dat ze niet ingrepen toen de Dam druk begon te worden snap ik eigenlijk nog wel. Dat was door de organisatoren ongetwijfeld direct geframet richting: zie je wel, de politie in NL is ook racistisch...Ik zie dus net die hele Dam volstaan met demonstranten.
Het probleem met bv het voetbal zit hem niet in het evenement zelf (want de kans op besmetting 'buiten' lijkt vrij klein), maar meer in hoe gaan die duizenden mensen weg. Dat is bij de grote stadions vooral met het OV, en dat is dus wel een probleem.Ik vind het een mooi sociaal experiment. Als die demonstratie geen piek qua besmettingen oplevert dan is het ook niet nodig om voetbal zonder publiek te spelen.
Kijk, dat ze niet ingrepen toen de Dam druk begon te worden snap ik eigenlijk nog wel. Dat was door de organisatoren ongetwijfeld direct geframet richting: zie je wel, de politie in NL is ook racistisch...
De fout zit eerder: ze hadden rond de 300 man verwacht... Terwijl je op je klompen kon aanvoelen dat het druk zou gaan worden. Totaal verkeerd ingeschat dus...
Linkse kuthoer
Dat is nog eens een eretitel.
Ik snap dit wel.
Alle corona ten spijt is om te ageren tegen de agressie van de blanke kolonisator veel belangrijker. Corona gaat ooit voorbij, maar er gaat geen dag voorbij dat zich iemand zich niet gediscrimineerd voelt.
Prioriteiten stellen dus.
Wat gaat deze demonstratie daaraan bijdragen?
Daarnaast, wie bepaalt wat belangrijker is dan de volksgezondheid en wat niet?
Nu komt ze met het excuus dat ze overdonderd werd door het aantal deelnemers, en niet met geweld de demonstratie wilde beëindigen. Was toch mooi geweest als ze dat wel had gedaan.
Daar had ze vorig jaar bij de Arena niet zoveel moeite mee.