De Feyenoorders zijn begonnen!OFFTOPIC
Dit zijn de mooiste, onverwacht een ruime uitzege in Europa. Had ik absoluut niet verwacht, maar daar was ik denk ik niet de enige in.Oh man, ik vrees echt voor Luzern - Feyenoord zo. Die wedstrijd van Vitesse is het zoveelste bewijs dat de Nederlandse subtoppers het tegen elke tegenstander in Europees verband lastig hebben. En Luzern is best een aardige ploeg.
Dit zijn de mooiste, onverwacht een ruime uitzege in Europa. Had ik absoluut niet verwacht, maar daar was ik denk ik niet de enige in.
Was Drita nou zo goed of is Luzern nou zo zo slecht? Of is Feyenoord 2021 gewoon een ploeg met hoge pieken en diepe dalen?
Ehm, een combinatie van verschillende dingen. Drita wordt wat onderschat hier in Nederland, maar dat snap ik op zich ook wel. Ik heb Luzern wellicht wat overschat, want die hadden een wel heel naïef strijdplan. En Feyenoord was eerlijk gezegd gewoon heel goed. Van de eerste tot de laatste minuut zat Feyenoord er overal op het veld heel kort op. De analyse van Luzern leverde informatie op over hun vaste opbouwpatroon en het strijdplan wat Feyenoord daar tegenover stelde, werkte heel goed. Verder waren de meeste Feyenoorders zeer vast een de bal en was er ook veel beweging zonder bal. En dan helpt het ook wel dat achterin nu Trauner stond, in plaats van Fer. Waar Fer in de openingsfase tegen Drita vier keer opzichtig in de fout ging, waar twee goals uit vielen, was Trauner een baken van rust.Dit zijn de mooiste, onverwacht een ruime uitzege in Europa. Had ik absoluut niet verwacht, maar daar was ik denk ik niet de enige in.
Was Drita nou zo goed of is Luzern nou zo zo slecht? Of is Feyenoord 2021 gewoon een ploeg met hoge pieken en diepe dalen?
Dat laatste. Plus de aanwezigheid van de Zambiaanse Messi natuurlijk!Dit zijn de mooiste, onverwacht een ruime uitzege in Europa. Had ik absoluut niet verwacht, maar daar was ik denk ik niet de enige in.
Elfsborg of Velez Mostar.En tegen wie de volgende ronde
Dus de nummer vier van Zweden of de nummer drie van Bosnië. Dat zou toch moeten lukken.Elfsborg of Velez Mostar.
Dus de nummer vier van Zweden of de nummer drie van Bosnië. Dat zou toch moeten lukken.
Zoals Forza AZ al zei, AZ had er een paar jaar terug de handen ook aan vol.Dundalk is ook een makkelijke tegenstander als ik de verhalen vooraf moest geloven. Of bestaan makkelijke tegenstanders niet meer.