ALenstra
Well-known member
Ja, mag dat van jou?Ga je nou een open deur in trappen?
Ja, mag dat van jou?Ga je nou een open deur in trappen?
Mwoah. Real heeft Ramos en Varane niet meer he.Toch kun je beter tegen Dundalk spelen, dan tegen Real Madrid.
Vitesse had bij de loting een ongeplaatste status, dus als je dan tegen Dundalk moet spelen is dat wel de beste loting die je kunt hebben. Dat wil niet zeggen dat je zo'n club maar even makkelijk verslaat.Dundalk is ook een makkelijke tegenstander als ik de verhalen vooraf moest geloven. Of bestaan makkelijke tegenstanders niet meer.
Real MadritaWe moeten inderdaad eens stoppen met inschatten op basis van naam of land.
Zo zeg. Dat ze jou nog nooit gevraagd hebben om aan te schuiven bij ESPN.Dundalk moet te doen zijn voor Vitesse. Anderlecht wordt wel lastig.
Tuurlijk niet. Tegen Real krijg je veel meer ruimte om te voetballen.Toch kun je beter tegen Dundalk spelen, dan tegen Real Madrid.
Mwah ik weet het niet hoor. Op enig voetbal verstand heb ik hem nooit kunnen betrappen.Zo zeg. Dat ze jou nog nooit gevraagd hebben om aan te schuiven bij ESPN.
Tegen Shakhtar Karagandy heeft AZ nog niet zo lang geleden eens gespeeld (net als tegen bijna de helft van de clubs uit de Kazachse competitie overigens).Van beide teams heb ik nog nooit gehoord
Als ervaren Football Manager/Championship Manager speler ken ik heel veel clubs maar van Kolos had ik echt nog nooit gehoord. Het klinkt ook meer als een Griekse club eerlijk gezegd.Kolos Kovalivka klinkt als een discuswerper.
Ja, dan kan iedereen anderhalve meter houden.Stadion met capaciteit van 5.000 in een dorpje van 1.500 inwoners.
Met bussen komen ze uit de omliggen plaatsen. Ze hadden er 2803 gemiddeld in 19/20.Stadion met capaciteit van 5.000 in een dorpje van 1.500 inwoners.