Conference League 2021-2022

Satyr

Administrator
Forumleiding
Guus Til 5 goals op rij, die zal ook wel denken: Waar ben ik terecht gekomen
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
Guus Til 5 goals op rij, die zal ook wel denken: Waar ben ik terecht gekomen
Die jongen heeft het heerlijk naar z'n zin. Is gelijk in het vriendenclubje van Toornstra, Linssen en Burger opgenomen. Woont in een heerlijk appartement op de Kop van Zuid. Weet dat 'ie elke wedstrijd zal spelen op z'n favoriete positie. En kan lekker doelpuntjes maken tegen matige tegenstanders.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Die jongen heeft het heerlijk naar z'n zin. Is gelijk in het vriendenclubje van Toornstra, Linssen en Burger opgenomen. Woont in een heerlijk appartement op de Kop van Zuid. Weet dat 'ie elke wedstrijd zal spelen op z'n favoriete positie. En kan lekker doelpuntjes maken tegen matige tegenstanders.
En direct de beste speler van de club. Dat was bij AZ wel anders.
 

JMD

Well-known member
Elfsborg speelt thuis 1-1 tegen Mostar, dus de potentiële tegenstander van Feyenoord in de volgende ronde is nog niet echt duidelijk.
De potentiële tegenstander van Vitesse is dat eigenlijk wel, Anderlecht won met 0-3 bij Laçi.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op het afronden van kansen na, speelt Feyenoord echt een formidabele wedstrijd. Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat het 0-7 of 0-8 had kunnen en misschien wel moeten staan, in plaats van 0-3. Wat overigens nog steeds een prima uitslag is.
 

Batigoal

Well-known member
Hibernians uit Malta gewonnen bij Riga. Zij moeten in de volgende ronde naw tegen Lincoln Red Imps uit Gibraltar. Dan krijgen we dus een ploeg uit Malta of Gibraltar in de groepsfase Conference League. :)
Hup Hibernians! Daarvan ben ik paar jaar geleden nog bij een wedstrijd geweest. Te lezen elders op dit forum overigens.
 

Forza AZ

Well-known member
Speel je in oktober tegen Dundalk win je met 8-0. Maar Vitesse heeft nog amper getraind en Dundalk zit in de Ierse competitie (die hebben zomercompetitie). Desondanks zeer zwak. Nederlandse subtoppers en Europa blijft gewoon lachwekkend, elk jaar weer.
AZ had een aantal jaar geleden in de groepsfase ook heel veel moeite met Dundalk. Thuis slechts gelijk en uit maar nipt gewonnen. Dat is echt niet een onbeduidend amateurploegje, al moet je als Nederlandse subtopper er wel van winnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Elfsborg speelt thuis 1-1 tegen Mostar, dus de potentiële tegenstander van Feyenoord in de volgende ronde is nog niet echt duidelijk.
De potentiële tegenstander van Vitesse is dat eigenlijk wel, Anderlecht won met 0-3 bij Laçi.
Velez Mostar in dit geval en niet Zrinjski waar Utrecht een paar jaar geleden tegen speelde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel lekker als Elfsborg doorgaat. Lijkt mij toch een tegenstander die ons beter ligt.
 
Bovenaan