Conference League 2021-2022

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh man, ik vrees echt voor Luzern - Feyenoord zo. Die wedstrijd van Vitesse is het zoveelste bewijs dat de Nederlandse subtoppers het tegen elke tegenstander in Europees verband lastig hebben. En Luzern is best een aardige ploeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oh man, ik vrees echt voor Luzern - Feyenoord zo. Die wedstrijd van Vitesse is het zoveelste bewijs dat de Nederlandse subtoppers het tegen elke tegenstander in Europees verband lastig hebben. En Luzern is best een aardige ploeg.

Op dit moment vrees ik ieder potje wel een beetje van Feyenoord. Gun het Slot enorm dat hij succes met Feyenoord heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed begin van Feyenoord. Het staat zelfs al 0-1. Uiteraard via Guus Til.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vitesse mag dikkertje Tannane bedanken. Wat een onprofessionele clown.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trauner heerst. Wint al z'n duels en pakt elke bal op die er tussen valt. En hij zoekt ook nog eens de oplossing naar voren in balbezit. Blij mee!
 

JMD

Well-known member
Hibernians uit Malta gewonnen bij Riga. Zij moeten in de volgende ronde naw tegen Lincoln Red Imps uit Gibraltar. Dan krijgen we dus een ploeg uit Malta of Gibraltar in de groepsfase Conference League. :)
 

erka

Well-known member
Tegen zo'n ploeg moest vitesse toch al lang 3-0 voor staan

Speel je in oktober tegen Dundalk win je met 8-0. Maar Vitesse heeft nog amper getraind en Dundalk zit in de Ierse competitie (die hebben zomercompetitie). Desondanks zeer zwak. Nederlandse subtoppers en Europa blijft gewoon lachwekkend, elk jaar weer.

Hup Feyenoord dan maar!
 
Bovenaan