Conference League 2021-2022

Forza AZ

Well-known member
Mogelijk tegenstanders voor Vitesse en Feyenoord voor de loting van de 4e voorronde (a.s maandag om 14.00u):

Vitesse
winnaar Laçi (Alb)-Anderlecht (Bel)
Stade Rennais (Fra)
winnaar Vojvodina (Ser)-LASK (Oos)
winnaar Spartak Trnava (Slw)-Maccabi Tel Aviv (Isr)

Feyenoord
winnaar Elfsborg (Zwe)-Velez (Bos)
winnaar Rakow Czestochowa (Pol)-Rubin Kazan (Rus)
winnaar Hibernian (Sch)-Rijeka (Kro)
Union Berlin (Dui)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Je moet doorkomen bij die voorrondes en dat is gelukt. Om te klimmen op de ranking moeten we wel een keer ook de uitwedstrijden gaan winnen.
In de voorronde maakt dat geen fluit uit, daar krijg je punten voor hoe ver je komt. Pas in de gewone rondes krijg je punten op basis van gewonnen wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
Mogelijk tegenstanders voor Vitesse en Feyenoord voor de loting van de 4e voorronde (a.s maandag om 14.00u):

Vitesse
winnaar Laçi (Alb)-Anderlecht (Bel)
Stade Rennais (Fra)
winnaar Vojvodina (Ser)-LASK (Oos)
winnaar Spartak Trnava (Slw)-Maccabi Tel Aviv (Isr)

Feyenoord
winnaar Elfsborg (Zwe)-Velez (Bos)
winnaar Rakow Czestochowa (Pol)-Rubin Kazan (Rus)
winnaar Hibernian (Sch)-Rijeka (Kro)
Union Berlin (Dui)
Als Vitesse moet je imo hopen op Trnava/Tel Aviv, voor Feyenoord lijkt me de 1e en 3e het beste te doen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zullen we eerst maar eens hopen dat Feyenoord niet 2x met 6-0 verliest van Luzern?
 

JMD

Well-known member
Zullen we eerst maar eens hopen dat Feyenoord niet 2x met 6-0 verliest van Luzern?
Zeker, dat moet eerst gebeuren, en is zeker niet zomaar gebeurd, maar dat maakt dan nog steeds de loting van de ronde daarna onzinnig. Stel dat het Union of Kazan wordt dan kan Feyenoord het echt vergeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker, dat moet eerst gebeuren, en is zeker niet zomaar gebeurd, maar dat maakt dan nog steeds de loting van de ronde daarna onzinnig. Stel dat het Union of Kazan wordt dan kan Feyenoord het echt vergeten.

Ook tegen Union en Kazan moet je nog zien wat er gaat gebeuren. Met name die laatste ploeg ken ik alleen van dat ze vroeger wel eens in Europa presteerde. Maar het Russische voetbal is afgezakt.
 

Forza AZ

Well-known member
In de voorronde maakt dat geen fluit uit, daar krijg je punten voor hoe ver je komt. Pas in de gewone rondes krijg je punten op basis van gewonnen wedstrijden.
Voor de clubranking klopt dat inderdaad, maar voor de landenranking is het wel beter als je 2x wint ten opzichte van 1x winnen en 1x verliezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar in de EL hebben we thuis CSKA verslagen en uit ik dacht uit gelijk gespeeld. Dat was echt helemaal geen bijzondere ploeg. Ik ga er van uit dat Rubin Kazan niet veel beter of slechter is. Nu zitten wij natuurlijk met een nieuwe selectie, nieuwe trainer en een nieuwe tactiek, maar dan nog lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je volkomen kansloos bent. Union Berlin kan ik niet over oordelen. Ik volg het Duitse voetbal niet. Speelde vroeger een niveau lager, tot zover mijn kennis.

Tot we de volgende tegenstander zouden treffen spelen we tenminste nog twee keer een serieus duel tegen Luzern, een keer tegen Willem II en nog twee oefenduels tegen ADO en Atletico Madrid. Maar goed, eerst Luzern maar eens zien te overleven. Die zullen wel bibberen na ons tweeluik tegen FC Drita.
 

ALenstra

Well-known member
Kramaric speelde daar toen. Van Geel wilde hem toen overnemen van Rijeka en deed een bod van 2 miljoen. Werd keihard uitgelachen door de voorzitter van Rijeka. Vervolgens ging Kramaric voor iets van 9 miljoen naar Leicester City.
 
Bovenaan