Vorig seizoen speelden ze ook al Europees voetbal en versloegen ze Aris Saloniki en werden daarna pas na verlenging uitgeschakeld door Rijeka.Als ervaren Football Manager/Championship Manager speler ken ik heel veel clubs maar van Kolos had ik echt nog nooit gehoord. Het klinkt ook meer als een Griekse club eerlijk gezegd.
Gisteravond heb ik er wat over opgezocht en het is wel een opmerkelijk verhaal. De clubs is pas opgericht in 2012 en werd driemaal op rij kampioen in de regionale amateurklassen. Daarna volgende toegang tot landelijke amateurcompetitie en in 2015 promotie naar het 3e niveau. Daar werd de club direct kampioen en na 3 jaar op het 2e niveau volgde in 2019 promotie naar het hoogste niveau.
Vandaag wel.Haha, dit is echt nooit buitenspel...
Dat is idd een flinke verrassing. Ze verloren trouwens van Rakow Czestochowa. Gent redde het trouwens wel na een 2-2 thuisduel, het won met 0-1 bij RFS uit Letland. Nu Vitesse svp hetzelfde, maar het ziet er nog niet uit.Vandaag wel.
Roebin Kazan ligt er overigens uit, ze verloren van een club uit Polen.
Maak er maar 18 vanMet de zege van Feyenoord zijn we nu al de eerste 11 duels in een Europees seizoen ongeslagen, laat Vitesse er maar 12 van maken.
Te optimistisch, zijn er 9. PSV 4x, Feyenoord 4x, Vitesse 1x.Met de zege van Feyenoord zijn we nu al de eerste 11 duels in een Europees seizoen ongeslagen, laat Vitesse er maar 12 van maken.
Volgens TT Gboho.Wie scoort die 2e voor vitesse , nieuwe speler ?