JMD
Well-known member
Jep. En PSV en AZ ook al tegelijk...Balen dat die duels tegelijk zijn.
Jep. En PSV en AZ ook al tegelijk...Balen dat die duels tegelijk zijn.
Ja eens. Maar dan zal ik ook niet klagen. Alleen als het dan gespreid wordt, spreid het dan zo dat we alle NL clubs kunnen zien.Vroeguh was alles tegelijk! Dat was pas mooi.
De thuisclub bepalen de aanvangstijden, dus dan wordt het lastig om de NL-se clubs qua aanvangstijden te spreiden. Benfica-PSV is door de UEFA vastgesteld om 21.00u. Celtic zal niet graag om 18.00u lokale tijd willen spelen.Ja eens. Maar dan zal ik ook niet klagen. Alleen als het dan gespreid wordt, spreid het dan zo dat we alle NL clubs kunnen zien.
Snap ik ook hoor, vwb PSV en AZ was het zeker lastig ja. Alhoewel Celtic - AZ ook naar dinsdag had gekund. (en ik dacht dat dat altijd toch al moest, minimaal 1 dag tussen 2 Europese duels in Glasgow?)De thuisclub bepalen de aanvangstijden, dus dan wordt het lastig om de NL-se clubs qua aanvangstijden te spreiden. Benfica-PSV is door de UEFA vastgesteld om 21.00u. Celtic zal niet graag om 18.00u lokale tijd willen spelen.
Dinsdag kan niet, want Celtic speelde afgelopen donderdag tegen Jablonec en vandaag in de League Cup.Snap ik ook hoor, vwb PSV en AZ was het zeker lastig ja. Alhoewel Celtic - AZ ook naar dinsdag had gekund. (en ik dacht dat dat altijd toch al moest, minimaal 1 dag tussen 2 Europese duels in Glasgow?)
Duidelijk.Dinsdag kan niet, want Celtic speelde afgelopen donderdag tegen Jablonec en vandaag in de League Cup.
Toen was er altijd wel een wedstrijd om vier uur ‘s middags in een stadion met een sintelbaan en een ambulance achter het doel.Vroeguh was alles tegelijk! Dat was pas mooi.
De man van het Gas en licht werd ie genoemd.Bohemians Praag-Ajax, heb ik destijds live gezien. Bij Ajax speelde volgens mij Felix Gasselich ook wel gaslicht genoemd.
Nee, ik weet ook niet waarom er soms gedraaid wordt en een andere keer de wedstrijd 1 of 2 dagen verplaatst. Misschien moet de tegenstander toestemming geven voor het draaien (?).Duidelijk.
Weet jij overigens wat de reden is dat in de vorige ronde wel eventueel gedraaid zou worden qua wedstrijden (want als PSV tegen Celtic had gespeeld zouden we uit zijn begonnen ipv thuis) en nu niet?
Nee. Was op tv destijds. Gewoon in de huiskamer kijken.Jij was bij die wedstrijd?
Dat was toch niet live te zien? Moest je op de radio volgen en laat op de avond een samenvatting.Nee. Was op tv destijds. Gewoon in de huiskamer kijken.
De tv gids van die dag geeft je gelijk;Volgens mij niet want dan had ik hem wel
live gezien.