zwammy
Well-known member
Ik heb het niet over 'mijn tijd', maar over de laatste paar jaren. Vooral in de roerpot is het aan het veranderen. Tenminste, zo lijkt het mij.
De roerpot als in Duitsland? Ja, daar veranderd het inderdaad flink.
Ik heb het niet over 'mijn tijd', maar over de laatste paar jaren. Vooral in de roerpot is het aan het veranderen. Tenminste, zo lijkt het mij.
Natuurlijk doel ik daar op. Zelfs de jeugd uit Wattenscheid en Bochum doet tegenwoordig mee.De roerpot als in Duitsland? Ja, daar veranderd het inderdaad flink.
Dat lijkt me duidelijk. Die Legia hooligans zijn altijd op problemen uit. Dan maakt het weinig uit wie er op bezoek komt, al zal een club die zelf ook slecht bekend staat voor die Legia hooligans misschien net iets meer uitnodigen om problemen te gaan maken.... dan zal het echt niet alleen aan Ajaxhooligans liggen.
Geen idee of het waar is, maar het lijkt wel of er een nieuwe lichting hoolies is opgestaan.
Klopt. In Duitsland is zelfs een lichting die ook fans van de eigen club aanvalt.
De politie in Duitsland wees enkele jaren geleden er al op dat het voetbalvandalisme in Duitsland aan het toenemen en verharden is.
Ze zijn allemaal Against Modern Football dus willen ze weer lekker rellen zoals in de jaren 80.
Goeie tv was dat.
Niet zo goed. Veel te onduidelijkheid.
Wel met capuchon en zonnebril he.Qua productie stelde het niet veel voor ja, hadden ze meer uit kunnen halen. Ik stel me dan ook van die Jersey Shore-achtige commentaren en interviews naderhand voor.
Het is vandaag twintig jaar geleden dat Feyenoord de slag om het hooliganisme definitief won.
Dat was zelfverdediging.Die 'eer' hadden ze al 6 jaar eerder bereikt.
Lijkt me niet meer dan terecht.Oh ja, dat is waar. Vanwege een intens trieste actie van een aantal idioten 26 jaar geleden, haten Zwammy en zijn NAC-vrienden alle Feyenoordfans.
Lijkt me niet meer dan terecht.