Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza AZ

Well-known member
Ja, ik ken die grappen. Was in Praag gewoon toeristje aan het spelen, maar werd op een gegeven moment toch aangesproken door een groep idioten met honkbalknuppels. Niks gebeurd verder, maar veilig voel je je niet. Zeker niet als je hoort dat diverse kleine groepjes in elkaar zijn geslagen. Mij niet meer gezien daar in het Oostblok met voetbalwedstrijden. Doe mij Manchester maar.
Blijkbaar speelt het dan ook mee dat het om Ajax of Feyenoord gaat, die niet zo'n goede naam hebben in Europa. Ik heb namelijk met AZ nog nooit ergens dit soort problemen gehad en heb ook nooit iets gehoord van andere AZ-supporters die aangevallen zijn. Ook niet bij het niet al te goed bekendstaande Partizan.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik meen mij te herinneren dat AZ supporters dit seizoen problemen hadden.
Enige incident was een AZ-supporter die beroofd en mishandeld is na PAS Giannina-AZ in Athene. Was echter niet voetbal gerelateerd, maar een "ordinaire" straatroof.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijkbaar speelt het dan ook mee dat het om Ajax of Feyenoord gaat, die niet zo'n goede naam hebben in Europa. Ik heb namelijk met AZ nog nooit ergens dit soort problemen gehad en heb ook nooit iets gehoord van andere AZ-supporters die aangevallen zijn. Ook niet bij het niet al te goed bekendstaande Partizan.
Ik ben kritisch genoeg dat in het geval van Ajax het ook zeker meetelt dat het om Ajax gaat dat je rotzooi krijgt. Heb het vaak genoeg mis zien gaan door Ajaxfans in Europese wedstrijden. Echter als ik in dit geval het verleden van Legia meetel en het rijtje clubs zie waar ze problemen mee hebben gehad van Dortmund, Madrid, tot aan Lokeren, Steaua en een club uit Litouwen + een vriendschapband met ADO dan zal het echt niet alleen aan Ajaxhooligans liggen.
 

Maasveld

Well-known member
Het is ook puur en alleen al dankzij de reputatie van Ajax en Feyenoord dat er altijd problemen zijn. Daar wil men zich graag tegen bewijzen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben kritisch genoeg dat in het geval van Ajax het ook zeker meetelt dat het om Ajax gaat dat je rotzooi krijgt. Heb het vaak genoeg mis zien gaan door Ajaxfans in Europese wedstrijden. Echter als ik in dit geval het verleden van Legia meetel en het rijtje clubs zie waar ze problemen mee hebben gehad van Dortmund, Madrid, tot aan Lokeren, Steaua en een club uit Litouwen + een vriendschapband met ADO dan zal het echt niet alleen aan Ajaxhooligans liggen.

Oh zeker, ik sluit natuurlijk ook mijn ogen niet voor de reputatie van Feyenoordsupporters. Echter begrijp ik van die gasten wel dat er doorgaans een soort 'erecode' is dat je supporters die niet voor het vechten komen gewoon met rust laat. Die regels gelden echter niet bij een aantal Oostblok hooligans.
 

gevegt

Well-known member
Oh zeker, ik sluit natuurlijk ook mijn ogen niet voor de reputatie van Feyenoordsupporters. Echter begrijp ik van die gasten wel dat er doorgaans een soort 'erecode' is dat je supporters die niet voor het vechten komen gewoon met rust laat. Die regels gelden echter niet bij een aantal Oostblok hooligans.
Die gelden al jaren nergens meer.
 

zwammy

Well-known member
Er zijn niet veel clubs die vrolijk rondlopen in het oostblok. De gene die komen verstoppen zich meestal over de dag of zoeken een kroeg met bescherming. Ajax heeft gewoon rondgelopen en Legia opgezocht. Vinden ze netjes daar.

Schalke zich ook misdragen in Griekenland.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn niet veel clubs die vrolijk rondlopen in het oostblok. De gene die komen verstoppen zich meestal over de dag of zoeken een kroeg met bescherming. Ajax heeft gewoon rondgelopen en Legia opgezocht. Vinden ze netjes daar.

Schalke zich ook misdragen in Griekenland.

En daar zijn sites van of heb je het weer van de welbekende wandelgangen.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja ik zit niet op die sites inderdaad. Maar dit is algemene kennis hoor, dat weten er wel meer welke clubs het niet verstandig is om heen te reizen en zeker vrij rond te lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan