Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Ach ja, ieder zijn hobby. Op deze manier vallen ze anderen in ieder geval niet lastig. Ik had het idee dat er nogal wat Polen rond liepen.
 

Jozsef

New member
Ik zie geen vermakelijke voetbalwedstrijd, gezinnen met kleine kinderen en hondstrouwe supporters dus wat me betreft prima zo. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, is eigenlijk best wel humor.
Staat er een gast in een oranje hesje tussen die mag filmen.
Wel mietjes hoor; zijn ze net leuk bezig hoor je van alle kanten roepen om te kappen. Stelletje droeftoeters!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben je voor Feyenoord en dan kies je AZ uit voor een confrontatie. Die hebben helemaal geen harde kern. :heinz:

Ze rammen er anders aardig op los.

Ik ben het op zich wel met Jozsef eens. Ergens op een verlaten terrein, lekker op de vuist met elkaar. Prima, heeft niemand last van. Alleen jammer dat ze het uit naam van de club doen.
 

gevegt

Well-known member
Echt Jamel het lijkt meer op een zaterdagavondkroeggevecht. Misschien waren ze ook wel zover heen.
Met echt vechten had het iig weinig van doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt Jamel het lijkt meer op een zaterdagavondkroeggevecht. Misschien waren ze ook wel zover heen.
Met echt vechten had het iig weinig van doen.

Het zal je niet verbazen dat ik geen expert ben op het gebied van vechten. Ik vind het zelf een ontzettend nutteloze tijdsbesteding. Ik drink liever bier bijvoorbeeld. Maar ik baseer mij op het feit dat, als ik ze moet geloven, die harde kern van Feyenoord helemaal gek is en overal in Europa berucht zijn om hun vechtkunsten. Maar dit gevecht vind ik vrij gelijk op gaan, dus dan moeten die van AZ ook aardig kunnen meppen.
 

gevegt

Well-known member
Ze meppen wel, maar echt vechten is het niet. Als het om het eggie gaat loop je niet om iemand heen die op de grond ligt, maar druk je nog even je stalen neus tussen zijn tanden.
Komt bij dat er wel heel weinig jongens blijk geven van een goede techniek. Dit is een oefenfilmpje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze meppen wel, maar echt vechten is het niet. Als het om het eggie gaat loop je niet om iemand heen die op de grond ligt, maar druk je nog even je stalen neus tussen zijn tanden.
Komt bij dat er wel heel weinig jongens blijk geven van een goede techniek. Dit is een oefenfilmpje.

Dat eerste is een erecode, zo heb ik begrepen. Als iemand op de grond ligt, stop je met meppen en ren je naar de volgende.
Voor wat betreft de techniek geloof ik je graag.
 

Jozsef

New member
En wie zegt dat 't Feyenoorders zijn? "Rottuhrdam Hoeliguns", kan zomaar de harde kern van Excelsior zijn.
 

gevegt

Well-known member
Dat eerste is een erecode, zo heb ik begrepen. Als iemand op de grond ligt, stop je met meppen en ren je naar de volgende.
Voor wat betreft de techniek geloof ik je graag.
De erecode is al jaren geleden geschonden. Je had ook altijd een erecode dat je nooit een clubhuis zou aanvallen, of iemand thuis zo opzoeken. Allemaal geschiedenis.
Dit is een oefenfilmpje, gejat van hoolies uit het oosten van Europa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan