Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Het is onrustig in Noordelijk tokkieland. 8 stoere jongens van Heerenveen hebben een Groningen fan van een spandoek beroofd deze week. Zij zitten nu vast. De actie was een reactie op een eerder gestolen doek door de Groninger boefjes. De fanatieke kern van Groningen heeft zichzelf nu opgehefd want erecode ofzo.

Niet de harde kern maar de trommelaars en zingen om het zingen types hebben zichzelf nu opgeheven.
 

JMD

Well-known member
Niet de harde kern maar de trommelaars en zingen om het zingen types hebben zichzelf nu opgeheven.

Bij Ajax vak410 ook al. Nu bij PSV nog die trommelaar van de tribune flikkeren en het gaat zowaar de goede kant op qua supporters die zichzelf belangrijker vinden dan het duel.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat zal wel niets met het tijdstip te maken hebben gehad.
Ach ja trommelaars, irritant tenzij het met goed ritme is en dito supporters die m voelen.
Dat kan niet in Nederland, dus laat inderdaad maar.
 

Joost

Well-known member
Als het zo makkelijk is om ultra groeperingen ermee te laten stoppen dan moet er maar eens structureel werk van gemaakt worden
 

erka

Well-known member
Ach, ik heb er niks mee. Dat domme getrommel en die liedjes in dat hoekje omdat ze niet meer bij de Z-Side wilden staan. Vanaf het begin worden altijd alle liedjes eruit gestort, en later in de wedstrijd wordt het er altijd stil of gaan ze onderling ruzie maken zoals vorige week. Sfeeracties waren wel mooi overigens.
 

Bonehead

Well-known member
Het is wel tifosi he. Zelfs bij Heracles heb je van die malloten die de gehele wedstrijd met de rug naar het veld staan. Hebben ze gezien op de televisie bij Zuid-Europese dan wel Zuid-Amerikaanse wedstrijden. Ze doen maar. Waar ik wel last van heb is dat er ook malloot is die denkt dat het sfeerverhogend is om de gehele wedstrijd met een gigantische vlag voor je neus staat te wapperen. Voorzichtig vertelt dat ik dat niet kon waarderen. Hij was nogal doorgesnoven maar stopte toch met deze "aanmoediging".
 

Totti

New member
Het is wel tifosi he. Zelfs bij Heracles heb je van die malloten die de gehele wedstrijd met de rug naar het veld staan. Hebben ze gezien op de televisie bij Zuid-Europese dan wel Zuid-Amerikaanse wedstrijden. Ze doen maar. Waar ik wel last van heb is dat er ook malloot is die denkt dat het sfeerverhogend is om de gehele wedstrijd met een gigantische vlag voor je neus staat te wapperen. Voorzichtig vertelt dat ik dat niet kon waarderen. Hij was nogal doorgesnoven maar stopte toch met deze "aanmoediging".
Heel irritant inderdaad. Ik moet wel altijd enorm lachen om die gasten, wie gaat er nu de hele wedstrijd met een vlag staan zwaaien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan