En ik hoorde net van iemand ter plaatste dat ook Manchester los is.
Op een paar kleine incidenten na zoals het hoort te gaan. Ik las dat er een paar United hooligans op confrontatie uit waren.
Is een teamgenoot van mij, maar blijkbaar is het inderdaad flauwekul, want ik heb er verder nog geen woord over gelezen.Geen idee wie jouw bron is, maar diegene liegt of is echt totaal ergens anders geweest dan de duizenden Feyenoorders. Er is niets gebeurd, behalve dan dat er volop feest gevierd is. Werkelijk waar een fantastische sfeer hier.
Is een teamgenoot van mij, maar blijkbaar is het inderdaad flauwekul, want ik heb er verder nog geen woord over gelezen.
Ik begrijp zelfs dat de politie van Manchester de fans van Feyenoord gecomplimenteerd hebben voor hun voorbeeldige gedrag.
Op een paar kleine incidenten na zoals het hoort te gaan. Ik las dat er een paar United hooligans op confrontatie uit waren.
Nul arrestatie's volgens de Manchester Police. Nul. Maar ik snap, dat scoort niet.
Ja, onderweg moest er bij een stewardess "een piemel in", iets waar het Telegraafachtige AD nu ook, bij gebrek aan sensatierellen, mee op de site pronkt.
http://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fans-bezingen-stewardess-daar-moet-een-piemel-in~ab19daa1/
Daar had de stewardess ook gewoon lol om
Zou je denken? Misschien deed ze net of ze het leuk vond om escalatie te voorkomen? Hoe zou je het vinden als iemand zoiets naar je vrouw, vriendin of zus riep?
Complimenten geven omdat men zich normaal heeft gedragen, dat valt in dezelfde categorie als klappen voor de piloot als het toestel is geland.