Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Hoorde dat de Braatworsten op waren. Dan is het natuurlijk ook wel weer een beetje eigen schuld dikke bult.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Groepje Feyenoorders uit het niets aangevallen en in elkaar geslagen door locals. Daarna werden ze vrij snel ontzet door andere Feyenoorders, waarna de Oekra?ners op de vlucht sloegen. Zie daar een voordeel van gekke supporters die mee op reis gaan.
 

Ceephax

New member
Groepje Feyenoorders uit het niets aangevallen en in elkaar geslagen door locals. Daarna werden ze vrij snel ontzet door andere Feyenoorders, waarna de Oekra?ners op de vlucht sloegen. Zie daar een voordeel van gekke supporters die mee op reis gaan.

Ik zal alweer het een en ander voorbij komen inderdaad.

 

Maasveld

Well-known member
Groepje Feyenoorders uit het niets aangevallen en in elkaar geslagen door locals. Daarna werden ze vrij snel ontzet door andere Feyenoorders, waarna de Oekra?ners op de vlucht sloegen. Zie daar een voordeel van gekke supporters die mee op reis gaan.
Wellicht is de aanwezigheid van die gekke supporters ook wel de reden dat ze zijn aangevallen.
 

Joost

Well-known member
Wellicht is de aanwezigheid van die gekke supporters ook wel de reden dat ze zijn aangevallen.

Je hoort dat soort verhalen van alle clubs die op bezoek gaan in het oostblok. Daarnaast heb ik de overtuiging dat naar een wedstrijd in Odessa alleen fans meegaan, zo'n wedstrijd heeft geen aantrekkingskracht op raddraaiers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hoort dat soort verhalen van alle clubs die op bezoek gaan in het oostblok. Daarnaast heb ik de overtuiging dat naar een wedstrijd in Odessa alleen fans meegaan, zo'n wedstrijd heeft geen aantrekkingskracht op raddraaiers.

Je kan beter zoals Jamel reageren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn vraag is waarom de hooligans niet naar deze wedstrijd zouden gaan.

Oh sorry.

Ik denk dat daar financi?le motieven meespelen. Al kunnen ze wel hun hart ophalen bij dit soort wedstrijden. In het Oostblok is het altijd gezeik. Las daarnet dat fans van Fenerbahce al hetzelfde was overkomen.
 

gevegt

Well-known member
Oh sorry.

Ik denk dat daar financi?le motieven meespelen. Al kunnen ze wel hun hart ophalen bij dit soort wedstrijden. In het Oostblok is het altijd gezeik. Las daarnet dat fans van Fenerbahce al hetzelfde was overkomen.

Hoe verder naar het oosten, des te leuker voor de hooligans. Vandaar mijn vraag.
 

ALenstra

Well-known member
Een groep buitenlandse en goedwillende fans die als zodanig herkenbaar zijn zullen altijd wel het doelwit zijn van lokale gewelddadige bendes. Waar dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan