Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Als de KNVB niet in gaat grijpen in de willekeur van de combi's zoals het besproken is met de clubs gaan NAC supporters clubs voor de rechter dagen.

Zo, dat is even een lekker initiatief.
 

zwammy

Well-known member
Zie dat ik clubs zijn. Zullen vooral gemeentes zijn die ze gaan aanpakken. Ondanks meerdere beloftes toch anders beslissen.
 

Joost

Well-known member
Zie dat ik clubs zijn. Zullen vooral gemeentes zijn die ze gaan aanpakken. Ondanks meerdere beloftes toch anders beslissen.

Voor de liefhebbers; op derat.nl staat wat meer informatie.

In dit geval gaat het om duels bij FC Oss en Jong Ajax waar de lokale autoriteiten zich niet hebben gehouden aan de procedures maar lukraak combi's hebben opgelegd.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord kan volgens het Algemeen Dagblad voor het duel tegen Zorya Luhansk opnieuw een forse boete verwachten. Volgens de krant is het ontsteken van een fakkel na het doelpunt van Nicolai Jorgensen geregistreerd en zijn er opnieuw meldingen over het niet vrij zijn van alle trappen. De opblaasbanaan die omhoog gehouden werd, levert volgens het Algemeen Dagblad geen nieuwe sanctie op. Volgens de krant ziet de UEFA dat niet als racistisch als het ding niet in de buurt van een donkere speler belandt.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien dat de fans eens een keer van die trappen afgaan om hun club meer dan tienduizend euro boete te besparen?
 

zwammy

Well-known member
Munchen veegt even wat cafes in Eindhoven weg. Eigenlijk wel vreemd aangezien in Duitsland iedereen vreedzaam door elkaar loopt. Na de wedstrijd zullen de mensen van de aftrap orde op zaken proberen te stellen. Gelukkig is mijn gemeentebelasting al ge?nd.
 

Maasveld

Well-known member
Munchen veegt even wat cafes in Eindhoven weg. Eigenlijk wel vreemd aangezien in Duitsland iedereen vreedzaam door elkaar loopt. Na de wedstrijd zullen de mensen van de aftrap orde op zaken proberen te stellen. Gelukkig is mijn gemeentebelasting al ge?nd.
Ze zijn dan ook niet in Duitsland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan